Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис За втора поредна седмица “Костенурките нинджа” оглавява българския бокс офис

За втора поредна седмица “Костенурките нинджа” оглавява българския бокс офис
За втора поредна седмица “Костенурките нинджа” оглавява българския бокс офис
Cinefish.bg

Бокс офис
За втора поредна седмица “Костенурките нинджа” оглавява българския бокс офис

03.09.2014, 11:06  |   Видяна: 1343  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС
Екшън-комедията с Мегън Фокс “Костенурките нинджа” е за втора поредна седмица на лидерската позиция в родната бокс офис класация. Продуцираната от Майкъл Бей триизмерна лента се пребори с премиерния “Град на греха: Жена, за която да убиваш” и до броени дни ще надмине границата от половин милион лева. За изминалия уикенд (29-31 август) “Костенурките нинджа” е натрупал допълнителни 111 176 лева, а общите приходи от състоялата се преди десет дни премиера досега се равняват на 490 705 лева.

Още преди премиерата беше ясно, че филма на Джонатан Лийбесман ще намери своята публика в България, най-вече в лицето на по-малките зрители и тези, които са израснали с анимационните серии “Костенурките нинджа” (които през 90-те години се радваха на огромна популярност в България).

Филмовата адаптация се представя напълно според очакванията и няма да бъде изненадващо ако преди да бъде свалена от екраните тя достигне границата от един милион лева. Подобно на българското си представяне “Костенурките нинджа” продължава да трупа стабилни приходи и в останалата част от света. Само до момента 130-милионната продукция е спечелила близо 300 милиона долара от международните си кинопрожекции.

Втората позиция в класацията е заета от комедията “Нека сме ченгета”. Лентата на Люк Грийнфийлд се изкачва с една позиция нагоре, като за изминалите десет дни от премиерата си е натрупала 244 193 лева – изненадващо добър резултат за оригинална комедийна лента, която не бе сред най-дискутираните и очаквани заглавия на годината. “Нека сме ченгета” се представя по-добре от тазгодишното продължение на “Внедрени в час” и в най-добрия случай до една седмица и половина ще надмине крайните приходи на лентата с Джона Хил (която приключи представянето си с приходи от близо 380 хиляди лева). Общо по света “Нека сме ченгета” е натрупал 70 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от около 30 милиона.

Люси (2014)“Люси” е на трето място в класацията, със спечелени за пет седмици в България 1 286 596 лева. Екшънът на Люк Бесон успя да привлече вниманието на тийнейджърската публика, която продължава да бъде основната движеща сила не само в българския, но и в световния бокс офис. Именно по-младата аудитория (привлечена най-вече от участието на Скарлет Йохансон) изигра решаваща роля в досегашното успешно представяне на лентата. През следващата седмица ще стане ясно дали “Люси” ще има силите да детронира “Ной” (1.7 милиона лева) от първото място в класацията на най-успешните тазгодишни филми в България. Общите световни приходи на екшън-трилъра се равняват на 270 170 000 долара.

Пазители на галактикатаЧетвъртата позиция е заета от фантастичната екшън-комедия “Пазители на Галактиката”, която се върти по кината от един месец насам.

За този период от време филма на Джеймс Гън е спечелил 644 394 лева – напълно задоволителен резултат за комиксова продукция, която не е част от вече изградена филмова поредица. “Пазители на Галактиката” се представя по-добре от другия тазгодишен филм на Марвел, “Завръщането на първия отмъстител”, и със сигурност ще бъде свален от екраните с приходи от над 800 хиляди лева.

Премиерният криминален трилър “Град на греха: Жена, за която да убиваш” стартира българското си представяне от разочароващата за ново заглавие пета позиция. За първия си уикенд на родна почва филма на Робърт Родригес е спечелил едва 24 902 лева. Заедно с предпремиерните прожекции сумата се увеличава на 43 655 лева. Без съмнение това е слаб старт за продължение на популярна лента, което се разпространява и в по-скъпия триизмерен формат. Основните фактори за скромните приходи са изминалите близо десет години от премиерата на оригинала, силната конкуренция, не особено ефективната световна рекламна кампания и по-високото възрастово ограничение на лентата. Въпреки звездния си актьорски състав “Жена, за която да убиваш” не успя да предизвика силен предварителен интерес сред публиката и едва ли през следващите две седмици ще бъде отбелязано по-сериозно увеличаване на посещаемостта. В световен мащаб филма също не оправдава очакванията и до момента общите му приходи се равняват на крайно разочароващите за триизмерно продължение 17 милиона долара.

Херкулес (2014)На шесто място е приключенския екшън “Херкулес”, който за шест седмици в България е натрупал 1 164 688 лева.

Огромната популярност на Дуейн Джонсън в България на практика гарантира доброто представяне на режисирания от Брет Ратнър филм. “Херкулес” подобри постижението на тазгодишния “Легендата за Херкулес” и в момента е третия най-успешен филм на годината в България (зад библейския епос “Ной” и екшъна “Луси”). По всичко изглежда, че “Херкулес” ще приключи българския си кинопоход с приходи от около 1.3 милиона лева.

Комедийната драма “На един черпак разстояние” заема седма позиция, със спечелени за десет дни 46 099 лева. Очаквано, продукцията на Стивън Спилбърг и Опра Уинфри не предизвика особено раздвижване сред родната публика и приходите й до момента бледнеят пред постиженията на останалите заглавия в топ 10. Разбира се, предварителните прогнози не бяха особено обнадеждаващи, най-вече заради факта, че насочените към по-възрастната публика драматични ленти много трудно успяват да изпъкнат на фона на скъпите триизмерни екшъни (поне що се отнася до България). Все пак е похвално, че въпреки конкуренцията и липсата на по-скъпи 3D-прожекции “На един черпак разстояние” намери място в топ 10. В най-добрия случай лентата ще успее, до две седмици, да надмине границата от 100 хиляди лева.

Как да си дресираш дракон 2 (2014)“Как да си дресираш дракон 2” е на осмо място в класацията, като за единадесет седмици в България е спечелил 1 011 377 лева.

Благодарение на удължения престой в кината лентата успя да се добере до границата от един милион лева и остави далеч зад себе си първата част от 2010-та година. В световен мащаб “Как да си дресираш дракон 2” е натрупал общо 591 976 000 долара, което е под очакванията на началството на студиото 20th Century Fox.

На девета позиция е ансамбловия “Непобедимите 3”, който се върти по кината от три седмици насам. За този период от време филма на Патрик Хюс е спечелил 123 670 лева – определено разочароващ резултат за очакван филм от известна поредица. Като основна причина за слабото представяне може да бъде изтъкнат факта, че филма бе качен в интернет с DVD качество цели две седмици преди премиерата. “Пиратският” скандал около “Непобедимите 3” определено оказа негативен ефект на филма както в Блъгария, така и в останалата част от света. Филмът бързо ще отпадне от киноафиша и едва ли ще успее да достигне границата от 200 хиляди лева. За сравнение предишната част от поредицата бе свалена от екраните с приходи от около половин милион лева.

Десетото място е заето от “В окото на бурята”, който за три седмици на родна почва е натрупал приходи от 140 309 лева. Предварителните очаквания не бяха големи и за разлика от повечето летния предложения лентата не е част от вече изградена поредица. Все пак “В окото на бурята” успя да вкара в киносалоните близо 20 хиляди зрители и до една седмица филма ще достигне границата от 200 хиляди лева (което само по себе си ще бъде прилично постижение за оригинална продукция от “средния клас”, която не може да разчита по-скъпите триизмерни прожекции). В световен мащаб “В окото на бурята” е спечелил 90 милиона долара, при бюджет за снимки от около 50 милиона.





Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg