В началото на новата година Discovery Channel обяви излъчването на две предавания с изцяло нов формат. В рамките на „Сезонът на златото“ каналът прави премиера на два минисериала – комбинация от реални истории и художествена измислица. Пускането в ефир на предавания със специално създаден сценарии е логична стъпка в посока достигането до по-широка аудитория и ще стартира още в началото на март, уточниха от телевизионния канал.
Благодарение на уникалния си формат, минисериалите ще пресъздадат истории изцяло в традицията на Discovery да забавлява зрителите и да задоволява тяхното любопитство.
Минисериалът „Клондайк“ е създаден по книгата на Шарлът Грей „Златотърсачи: Забогатяване в Клондайк”.
Поредицата съживява историята на жителите на град Доусън – столицата на Златната треска. Разказът на главния герой Бил Хаскел отвежда зрителите на вълнуващо пътуване из земя на несметни богатства и изпитания, а историите на алчни бизнесмени, изкусителни куртизанки, отчаяни миньори и местни племена се преплитат като златни жилки под замръзналата земя.
Изпълнителен продуцент на минисериала е Ридли Скот, а под режисурата на Саймън Селан Джоунс се изявяват утвърдени актьорски имена като Ричарт Мадън (познат от “Игра на тронове“), Аби Корниш и Тим Рот. Българските зрители ще се потопят в историята от 5 март по Discovery channel.
Сценарият на „Жажда за злато“ пресъздава истински събития от зората на калифорнийската златна треска. Времето, в което слуховете за лесно забогатяване бързо завладяват Америка и света. Историите са събрани въз основа информация от дневници и архивни кадри и по драматичен начин показват истинската история на тази епоха. Завладяващото съчетание на художествено съдържание с реални факти и събития ще добави много към програмното съдържание на Discovery.
“Предаванията ни, посветени на златото, се доказаха като особени успешни. Силата на този жанр и доказаният ни опит в разказването на истории са отлична основа за решението ни да стартираме с предавания от новия формат. Специално създадените сценарии запълват нишата на пазара за висококачествени предавания, базирани на истински събития. Работата ни показва, че имаме необходимия опит и възможност да запълним тази ниша. Зрителите очакват драматично съдържание по завладяващи теми и вярват, че Discovery предоставя съдържание, от което могат много да научат“, коментира Влад Тудосие, регионален мениджър на Discovery Networks за Югоизточна Европа.
Discovery стартира годината с предавания със зашеметяваща кинематография, отлична продукция и добре оформена сюжетна линия. Двата минисериала са новаторски и вълнуващи и могат да бъдат обединени от фразата „Това, което не те убива те прави по-богат“.
“Убедени сме в успеха на поредиците. Резултатите от 2013 г. показаха, че зрителите са жадни за още от „златните“ ни предаванията за приключения и опасности. Хората обичат идеята за правене на пари и се интересуват от темата, благодарение на вродения си предприемачески дух. Златните истории представят именно това – разкази за алчност, преследване, оцеляване и по-добър живот. Това е истинската американска мечта“, допълни Тудосие.
Успоредно с „Клондайк“ и „Жажда за злато“ в рамките на „Сезон на златото“ Discovery Channel ще излъчи премиерата на „Злато в джунглата“ от 15 януари, както и нови епизоди на вече познатите у нас „Треска за злато“ и „Злато в Берингово море“.