Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис За четвърта поредна седмица “Дракула: Неразказан” е на върха на родния бокс офис

За четвърта поредна седмица “Дракула: Неразказан” е на върха на родния бокс офис
За четвърта поредна седмица “Дракула: Неразказан” е на върха на родния бокс офис
Cinefish.bg

Бокс офис
За четвърта поредна седмица “Дракула: Неразказан” е на върха на родния бокс офис

05.11.2014, 11:07  |   Видяна: 1524  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС
Вече превърнал се в един от големите хитове на годината, приключенския “Дракула: Неразказан” продължава да трупа стабилни приходи на българска почва. Филмът с Люк Евънс остави зад гърба си три премиерни продукции и за четвърта поредна седмица е на първата позиция в родната бокс офис класация.

Дракула: Неразказан (2014)За изминалия уикенд (31 октомври-2 ноември) “Дракула: Неразказан” е добавил към актива си допълнителни 86 371 лева, а от състоялата се преди близо един месец премиера лентата на Гари Шор е натрупала общо 1 104 794 лева.

По всичко изглежда, че приключенското фентъзи ще надмине крайните приходи на “Люси” (1.5 милиона лева) и ще се превърне в най-успешното нетриизмерно заглавие на 2014-та година. До момента в световен мащаб “Дракула: Неразказан” е спечелил 190 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от около 100 милиона.

Джон Уик (2014)На второ място в класацията е премиерния екшън-трилър “Джон Уик”. За първия си уикенд в България новия филм на Кеану Рийвс е натрупал 78 797 лева, което е сравнително прилично постижение за оригинално двуизмерно заглавие с високо възрастово ограничение. Стартовите приходи на “Джон Уик” са далеч по-слаби от тези на предишния филм на Рийвс “47 ронини” (438 599 лева), което разбира се не е изненадващо, тъй като самурайската лента разчиташе на по-скъпите 3D-прожекции и бе предшествана от по-силна реклама в България.

Джон Уик” ще привлече вниманието на най-запалените фенове на екшъна, но няма шанс да се превърне в един от големите хитове на сезона. Имайки предвид стартовите приходи, филма на Чад Стахелски ще завърши с по-добри резултати от тези на “Мисия: Ноември” (115 876 лева), но едва ли ще повтори представянето на “Закрилникът” (който натрупа близо 400 хиляди лева).

Ярост (2014)Ярост” застава на трета позиция, със спечелени за десет дни по кината 220 209 лева. До момента филма с Брад Пит изостава от “Гадни копилета” и “Z-та световна война”, но от друга страна се представя по-добре от предишната лента на Пит, “Съветникът”, която за десет дни в България спечели 201 хиляди лева.

Имайки предвид, че става дума за оригинална военна драма, която не се прожектира в триизмерен формат, “Ярост” се представя напълно прилично до момента. В най-добрия случай филма на Дейвид Ейър ще бъде свален от екраните с приходи от около половин милион лева.

Рицарят Ръждивко (2014)Четвъртото място в класацията е за “Рицарят Ръждивко”. За общо десет дни на българска почва лентата е вкарала в касите на кината 46 535 лева, което е очаквано скромно постижение за непретенциозна анимация, която не е подкрепяна от могъщо холивудско студио.

Рицарят Ръждивко” едва ли ще набере повече скорост в следващите седмици и кино-похода му няма да се различава особено от представянията на анимациите “Гладиаторите на Рим” и “Тор и легендите на Валхала”.

Лешояда (2014)Премиерната кримка с Джейк Джиленхол “Лешояда” застава на пета позиция, като за първия си уикенд в България е натрупала общо 21 840 лева – скромен, но и напълно очакван резултат за оригинално заглавие, което не е насочено към тийнейджърската публика.

Дебютните приходи на “Лешояда” са по-слаби от тези на “Първичен код” (32 858 лева) и не се очаква значително увеличаване на посещаемостта в следващите седмици. Филмите като “Лешояда” никога не са вкарвали голям брой зрители в родните кина и лентата на Дан Гилрой няма да бъде изключение. Все пак преди да бъде свален от екраните трилъра ще успее да достигне границата от 100 хиляди лева.

Билет за отвъдното (2014)Билет за отвъдното” заема шесто място в класацията, със спечелени за десет дни 88 749 лева.

Екшън-трилъра с Лиам Нийсън изостава значително от конкурентния “Закрилникът” и като цяло представянето му е по-слабо от това на предишните ленти на Нийсън “Директен полет” и “Твърде лично 2”. Следващата седмица “Билет за отвъдното” ще разполага с приходи от малко над 100 хиляди лева. В световен мащаб филма е натрупал 49 217 685 долара, при бюджет за снимки и реклама от около 50 милиона долара.

Лабиринтът: Невъзможно бягство (2014)На седма позиция е приключенския “Лабиринтът: Невъзможно бягство”, който се върти по кината от седем седмици насам. За този период от време филма на Уес Бол е спечелил 607 835 лева, което е напълно задоволителен резултат за заглавие, което не подпомогнато от по-скъпите триизмерни прожекции.

Границата от 700 хиляди лева няма да бъде достигната, но за сметка на това “Лабиринтът: Невъзможно бягство” успя да удържи на силната конкуренция и се представи по-добре оригиналния “Игрите на глада”. Общо по света филма е натрупал 305 милиона долара.

Свети Винсент (2014)Комедийният “Свети Винсент” е на осмо място в класацията. За първия си уикенд в България премиерния филм с Бил Мъри е спечелил 16 113 лева - очаквано постижение за слабо дискутирано оригинално заглавие за което от самото начало се знаеше, че няма шанс да привлече вниманието на по-младата публика.

Стартовите приходи на “Свети Винсент” са по-слаби от тези на предишния филм на Бил Мъри, сдобил се с киноразпространение в България (“Пазители на наследството” - 45 169 лева), и също както “Лешояда” комедията едва ли ще набере повече скорост през следващите две седмици.

Пчеличката Мая: Филмът (2014)Анимацията “Пчеличката Мая: Филмът” е на девета позиция, със спечелени за шест седмици 265 826 лева.

Слабо дискутираната лента остави зад гърба си по-скъпия “Легендата за Оз: Завръщането на Дороти” и до една седмица и половина ще надмине границата от 300 хиляди лева.





Анабел (2014)На десето място е хоръра “Анабел”, който за пет седмици по кината е спечелил 97 718 лева.

Представителите на хорър-жанра много рядко трупат големи приходи в България и въпреки че е свързан с хита “Заклинанието” “Анабел” не успя да привлече вниманието на по-широк кръг от зрители. По всичко изглежда, че филма на Джон Леонети ще приключи похода си по кината с приходи от около 115 хиляди лева.








Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

 
Cinefish.bg Cinefish.bg