Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Теми Умерената консумация на алкохол става модерна сред милениал потребителите

Умерената консумация на алкохол става модерна сред милениал потребителите
Умерената консумация на алкохол става модерна сред милениал потребителите
Cinefish.bg

Теми
Умерената консумация на алкохол става модерна сред милениал потребителите

11.01.2016, 14:28  |   Видяна: 987  |   синефиш.бг  |   ГОРЕЩА ТЕМА
Амстердам, 11-ти януари 2016 г. - Ново глобално проучване върху навиците на консумация на алкохол сред милениал потребители (на възраст 21-35 г.) разкри, че самосъзнанието и запазването на контрол са основните мотивиращи фактори за умерена консумация на алкохол. 75% от така наречените милениал потребители твърдят, че все повече ограничават количеството алкохол, което консумират, когато излизат вечер. Популярността и обсега на социалните медии сред тази възрастова група показват, че контролът над собствената им представа за себе си е от първостепенно значение.

Проучването е проведено от Canvas8, от името на HEINEKEN, в 5 държави сред 5,000 участници на възраст от 21 до 35 г., консуматори на премиум бира. То е специално изготвено, за да подпомогне най-новата им кампания "Moderate Drinkers Wanted", която е част от глобалната платформа "Enjoy Heineken® Responsibly". Кампанията е насочена към засилване на тенденцията за отговорна консумация на алкохол. https://youtu.be/5A4v3vyHWOU

Основните заключения:

"Господари на собствената си вселена"

• 59% от милениал поколението твърдят, че основната мотивация за ограничаване на алкохолната консумация вечер е да не загубят контрол.
• Повече от един на всеки трима (36%) признават, че са страдали от  "социално засрамване" заради снимки в социалните медии, на които изглеждат пияни.

"Фокусирани върху бъдещето"

• 88% са съгласни, че те самите са отговорни за това как ще се развие животът им.
• 69% смятат, че трябва да работят по-усилено от родителите си, за да постигнат успех в кариерата.
• Когато става дума за намирането на "голямата любов", 97% смятат, че прекомерната консумация на алкохол не води до благоприятни срещи и влюбване.
• 71% смятат, че животът им е по-добър, когато имат контрол над поведението си.

"Качеството пред количеството"

• Вкусът (41%) и качеството (32%) са най-важните при избора на алкохолна напитка.
• Цената е от ключово значение за всеки пети (19%), докато алкохолното съдържание е важно за по-малко от един на всеки двадесет (4%).
• Тенденциите за хубава вечер се променят – милениал поколението все повече предпочита приятели и добра храна пред прекомерната консумация на алкохол. Те търсят и "нови преживявания" (49%), вместо старите начини за "голямо забавление" (39%).

"Умерено движение"

• 38% твърдят, че консумират алкохол умерено всеки път, когато излизат.
• 75% от милениал поколението ограничават консумацията на алкохол през повечето вечери.
• Повече от половината участници в проучването уважават решенията на останалите за умерена консумация, без да им оказват натиск.

Радина Шкутова, Маркетинг Мениджър на Загорка АД, каза; "Това проучване показва, че умерената консумация на алкохол се превръща в активен избор за едно поколение, което държи на своя имидж и на това да има контрол над себе си. Отговорната консумация на алкохол позволява на милениал поколението да оформя собствената си репутация и да се възползва от всяка възможност, която му се отдаде. Като се има предвид широкото разпространение на социалните медии сред тази възрастова група, "персоналното брандиране" е от ключово значение, така че качеството става все по-важно от количеството. "

Мирослава Георгиева, Социолог, каза; "Милениал поколението е израснало в период на бързи технологични промени, глобализация и икономически сътресения. В резултат, техният възглед за живота е доста по-различен от този на предишните поколения. Те са посветени на създаването на положителен начин на живот. Умерената консумация на алкохол е един аспект на това – поемането на контрол, взимането на положителни лайфстайл избори и старанието да взимат най-доброто от всяка възможност, която им се удава.“

По този повод, HEINEKEN стартира нова кампания, водена от марката Heineken®, озаглавена "Moderate Drinkers Wanted". За първи път, жените са в основата на кампанията – те притежават силата да насърчат мъжете да консумират алкохол умерено, когато излизат вечер. Показвайки положително поведение, HEINEKEN вярва, че може да помогне за промяната в отношението на потребителите към употребата на алкохол.
https://youtu.be/5A4v3vyHWOU

Новата кампания се основава на вече съществуващия ангажимент на HEINEKEN да използва своята марка, за да предаде съобщението "Консумирайте отговорно". В допълнение към инвестирането на 10% от медийните разходи на марката в специални кампании за отговорна консумация, съобщението се доставя и чрез спонсорски платформи като UEFA Champions League, Rugby World Cup и стотици музикални събития по целия свят. Съобщението се появи и на повече от 8 милиарда бутилки и кенове през 2015 г.

Умерената консумация на алкохол става модерна сред милениал потребителите

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg