Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Теми Телевизионните сериали, в които всеки епизод е един и същ

Телевизионните сериали, в които всеки епизод е един и същ
Cinefish.bg

Теми
Телевизионните сериали, в които всеки епизод е един и същ

02.06.2017, 10:02  |   Видяна: 2640  |   синефиш.бг  |   ГОРЕЩА ТЕМА
В Холивуд с пълна сила важи една максима – ако нещо не е счупено, не го поправяй. Разбира се, че това се отнася и за телевизионните сериали, които след като веднъж нацелят правилния формат и точната аудитория, трудно биха променили курса си на развитие. Това в никакъв случай не ги прави скучни или маловажни. Те просто имат свой стил, който ние много харесваме. Ето някои от тях….

Д-р Хаус


 
Структура:
-  Д-р Хаус е мрънкащ гадняр и непукист.
-  Пристига пациент с ужасно заболяване
-  Хаус и екипът му не могат да разберат какво му е и пациентът започва да се влошава.
-  Отхвърлят лупус, а някой от екипа допуска грешка.
-  Опитват второ лечение, а роднините на болния искат да освободят Хаус от случая
-  Къди и Хаус се карат, Хаус не слуша Уилсън
-  Точно 37 минути след началото на епизода, Хаус магически открива лек в момент, който не е свързан с болния
-  Хаус е мрънкащ гадняр, но работата му дава резултати

Теория за големия взрив


Теория за големия взрив
 
Структура:
- Шелдън прави живота на Леонард много труден
- Пени и Леонард се карат, защото тяхната връзка е винаги на ръба
- Групата им е разделена на подгрупи, за да може да има няколко сюжетни линии
- Всички сюжетни перипетии са игнорирани в края на епизода
- Четиримата другари пускат много поп културни референции
- Много записан смях

От местопрестъплението: Маями

От местопрестъплението: Маями
 

Структура:
-  Лазурени небеса и фънк музика
-  Някой е убит
-  Карузо открива тялото, вкарва яка реплика и слага очилата
-  Песента на групата „The Who“
-  Екип от супер секси следователи започват да нищят престъплението
-  Използват технология, която ще бъде измислена през 2058 г.
-  Мислят, че са хванали убиеца, но се оказва, че не е така
-  Намират истинския убиец
-  От време на време виждаме наченки на лични взаимоотношения

Живите мъртви (по средата на сезона)
 
Живите мъртви (по средата на сезона)

Структура:
- Всички са окаяни и отчаяни
- Каръл преживява криза и иска да се отдели от групата
- По-голямата част от групата просто обикалят по едни и същи отегчителни пътища
- Рик казва: „Вече не знам кои сме!“
- Пак обикаляне по изоставени шосета
- Малко странна романтична драма между двама герои, които сме забравили, че съществуват
- Вълнуващ и експлозивен момент в последните няколко секунди, който ни кара да гледаме сериала следващата седмица

Модерно семейство
 
Модерно семейство

Структура:
-  Семейството се разделя на четири или пет различни групи
-  Повечето от тях се опитват да скрият от другите някакво временно нещастие, лошия си късмет или избуял недостатък
-  Поредица от обстоятелствени недоразумения, изразени чрез употребата на много слепстик хореография
-  Изведнъж всички едновременно разбират за настоящите проблеми на останалите роднини
-  Всички са щастливи и проявяват разбиране
-  Трогателна реч към камерата, направена най-често от Джей

Фрейзър
 
Фрейзър

Структура:
-  Фрейзър се дърля нещо с баща си
-  Найлс и Фрейзър се срещат в кафето и незабавно започват да се дрънкат
-  Лекото недоразумение между Фрейзър и някой друг от останалите герои бързо излиза извън контрол
-  Фрейзър е много изнервен и започва да се паникьосва
-  Фрейзър разбира, че всичко е било едно голямо объркване и всички започват да се смеят
-  „О, скъпа, чувам, че блусът ни зове…“

Смолвил

Смолвил

Структура:
- Лекс Лутър си е чисто и просто гадняр
- Кларк нахлува в неговото имение
- Обвинява го, че е извършил нещо чудовищно и градът е в беда (което е истина)
- Лекс гледа втренчено в пламтящата камина и заявява самодоволно:„Преиграваш, Кларк!“
- След трийсет минути, опасността е сложена на пауза по някакъв начин и вече можем да се фокусираме върху сапунените взаимоотношения

Убийство по сценарий

Убийство по сценарий

Структура:
-   Двама човека се карат, единият заплашва другият
-   Джесика се появява в първата сцена и демонстрира, че познава шерифа много добре
-  Един от спорещите хора от началната сцена бива убит
-  Шерифът разрешава на Джесика прекалено много да се намеси в разследването
-  Джесика продължава да си вре носа навсякъде, за да примами убиеца и така да разреши случая
-  Тя е вкъщи пред пишещата си машина сякаш нищо не се е случило

ДАС




Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg