Близо 43% от всички ТВ зрители пред малкия екран снощи, 20 ноември, от 20.00 до 22.00 часа, са избрали да гледат поредните епизоди на „Седем часа разлика” по bTV.
Близо 43% от всички ТВ зрители пред малкия екран снощи, 20 ноември, от 20.00 до 22.00 часа, са избрали да гледат поредните епизоди на „Седем часа разлика” по bTV.
Въпреки завръщането на друг български сериал по БНТ1 в праймтайм, продукцията на bTV отбелязва 4% повишение в дела си спрямо предходната седмица.
По време на директния сблъсък на «Седем часа разлика» с другия БГ сериал между 20:45 и 21:45 ч. bTV привлича 1,1 милиона зрители (рейтинг 15,3%, дял 40,1%), а БНТ1 – 388 000 (рейтинг 5,4%, дял 14,1%) за аудитория All4+ (вж. графиката).
Това е пресрелийз на бТВ, който е публикуван без корекции. Това е причината да няма инфо за други филми.
бТВ не работи на бартери с други медии, както и няма платена реклама в други медии. Това е официалната им политика, защото имат самочуствието, че са големи и са си самодостатъчни.
Няма как да сме се "продали", защото няма начин и да искаме да е бартер или платена реклама.
0 гласа
За БНТ1 – 388 000 за сериал си е голям успех.
Ако Под Прикритие се даваше по бТВ, щеше да изкърти всички рейтинги.