След Лондон, Париж, Мадрид, Амстердам, Хамбург и Лос Анджелис провокативната рекламна кампания на "Бруно" тръгна и у нас. Днес в София, Варна и Пловдив се появиха билбордовете и ситилайтс American Beauty (Американски прелести), в които Саша Коен пародира модния и шоубизнес.
На 1 юли, www.vbox7.com стартира конкурс за нов герой на Саша Бърън Коен, достоен съперник на Али Джи, Борат и Бруно. Задачата е да се измисли и изиграе образа като дезигировка, говор и цялостно поведение, а срокът за ъплоуд на клипчетата е 21 юли. Участниците трябва да мобилизират всичките си приятели да гласуват, защото ще спечели видеото с най-много гласове.
На 22 юли то ще бъде поместено в рубриката „ Избор на редактора” на сайта, а авторът му ще може да се отблагодари на своите приятели, като заведе до 20 от тях на прожекция на филма. Десет други участници ще се сдобият с фенски тениски с Бруноизми.
Саша Барън Коен се завръща на големия екран, за да предложи още една жлъчна доза социополитическа сатира в комедията „Бруно”, където се преобразява в едноименния хомосексуален водещ на светско клюкарско предаване, самопровъзгласения „Глас на австрийската младежка телевизия”.
Замислен първоначално като част от култовия телевизионен сериал на Коен „Шоуто на Али Джи”, героят Бруно предлага на находчиво дегизирания Саша Коен възможността да осмее абсурдите на модната индустрия, като интервюира неподозиращи фешън икони и други знаменитости от света на висшата мода.
Филмът е по кината предпремиерно от 10 юли, едновременно със световната му премиера.