Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg

Начало »

Новини

»

Теми Предисторията на „Прометей”

Предисторията на „Прометей”
Предистория на „Прометей” от раждането на Питър Уейланд до началото на Проект Прометей.
Cinefish.bg

Теми
Предисторията на „Прометей”

01.06.2012, 16:39  |   Видяна: 3992  |   синефиш.бг  |   ГОРЕЩА ТЕМА

Предистория на „Прометей”: От раждането на Питър Уейланд до началото на Проект "Прометей".

1 Октомври, 1990 – Питър Уейланд е роден в Бомбай, Индия, като родителите му са самоук инженер и завършил в Оксфорд Професор по Сравнителна Митология.

1 Октомври, 2004 – Ден след 14-тия си рожден ден, Питър Уейланд патентова синтетична трахея, конструирана изцяло от синтетично изградени стволови клетки. Това е 12-тия патент на Питър до момента.

11 Октомври, 2012 – Уейланд Корпорейшън е призната за законно съществуваща корпорация от законодателството на САЩ и получава сертификат за узаконяване от Камарата на компаниите на Великобритания. Поради комбинираната стойност на различните патенти на Питър Уейланд, компанията се оценява на по-висока пазарна цена от всяка една друга компания в историята.

27 Март, 2015 – Уейланд Индъстрис стартира първата индустриална космическа мисия за инсталиране на слънчеви панели, които се нареждат и движат в орбиталната равнина на Земята в осов (аксиален) наклон, имитирайки вечно лятно слънцестоене. Възобновяемата енергия, натрупана в идните месеци на експедицията донасят на Питър Уейланд първия му милиард.

30 Юни, 2015 – Следвайки успеха на Уейланд със слънчевите панели, компанията получава финансиране от големи и влиятелни фирми.

2 Февруари, 2016 – Използвайки предшественик на атмосферния процесор, който по-късно създава, Питър Уейланд е способен да създава локализирана синтетична атмосфера над полярните върхове и по този начин ефикасно прекратява глобалното затопляне.

17 Юли, 2016 – Сър Питър Уейланд става един от най-младите хора, посветени в рицарство.

10 Декември, 2017 – Сър Питър Уейланд получава Нобелова Награда за мир в областта на Науката за забележителната атмосферна работа на полюсите.

19 Декември, 2017 – Използвайки капитал от успеха си през 2015, Уейланд придобива правата върху технология, развита от иновационния, но слабо финансиран Проект Прометей на НАСА. Със значително увеличеното финансиране в проекта, ДЖИМО се превръща в реалност и доказва съществуването на естествен живот на спътника Европа..

1 Юни, 2022 – Учени от Здравния Център забелязват генетична поредица от резултати за 98 % от раковите заболявания. Използвайки генетично-изменени клетки, както и елементи, открити отвъд Земния небосвод, Уейланд успешно създава лекарство за почти всички видове рак.

4 Февруари, 2023 – Сър Питър Уейланд е награден с Нобелова Награда за мир в областта на Медицината за лека си против рак.

28 Февруари, 2023 – Във вече популярната реч – TED Talk, - Virusna-reklama
Сър Питър Уейланд изяснява визията си за Уейланд Индъстрис, поставяйки основа за следващите 50 години в Построяването на По-Добри Светове.

5 Август, 2023 – Уейланд Индъстрис изкарва патент номер 8 128 899 за Метод и Приложение на кибер индивиди за използване в научни и индустриални среди.

10 Май, 2024 – Военните инженери на Уейланд правят първото значително подобрение в технологията за витлов нарез на огнестрелните оръжия, утроявайки скоростта и удвоявайки точността на снарядите. Точния модел и технология на нареза остава поверителен.

6 Септември, 2024 – Уейланд Индъстрис прави своето първо начинание в луксозните стоки със своя Холографски Симулатор на Околната Среда (HES). Това е първият подобен симулатор, който точно може да пресъздаде естетиката, настроението и звуците от всяко едно познато място в света, както и да осигури видео материал от всеки калибриран предавател.

10 Септември, 2024 – Уейланд Индъстрис представя първата пушка с възможност да проследява обекти намиращи се на повече от 500 километра разстояние, както и да определя тяхното здраве и физика.

7 Януари, 2025 – Уейланд произвежда прототип на първият напреднал андроид от своя вид. Той е наречен Дейвид с любов, име което Сър Питър Уейланд е пазил за своя собствен човешки син.

22 Март, 2026 – Уейланд Индъстрис изкарва патент номер 9 158 239 за химическия състав на поверително устройство, способно почти идеално да имитира биологическите свойства и структура на човешката кожа.

3 Юни, 2026 – Уейланд Индъстрис изкарва патент номер 10 445 075 за Метод и Приложение на самонагласящ се мерник, който изчислява автоматично отклонението на снаряда поради вятъра, Ефекта на Кориолис и траекторията, отстранявайки нуждата от ръчен мерник и математически формули.

30 Септември, 2026 – Уейланд придобива най-голямата фирма за биотехника в света, увеличавайки значително биотехническите си авоари.

18 Ноември, 2026 – Уейланд приватизира популярната мисия Кеплер на НАСА, увеличавайки финансирането десетократно и за една година открива още 6546 биосъвместими планети.

1 Януари, 2028 – Уейланд прави значително регулиране на прототипа Дейвид, подпомагащи за първото му взаимодействие с човек. Срещата е много обещаваща.

31 Март, 2028 – Уейланд Индъстрис става първата компания в историята, която достига стойност от 100 милиарда долара за пет години.

20 Май, 2028 – Лабораторията на Уейланд в Сан Франциско открива възможността на човешкото тяло за хиперсън – пълно прекъсване на жизнените процеси, което може да бъде възобновено, когато стазата се прекрати. Търсенето на практическо приложение започва.

9 Август, 2029 – Уейланд Индъстрис изкарва патент номер 11 280 599 за Метод и Приложение на устройство, което увеличава възможностите за поддържане на живот в околната среда на други планети – първият изцяло автоматичен атмосферен процесор. Очаква се този патент да осъществи известната хвалба на създателя си – „Има други светове освен този, а ако там няма въздух за дишане, просто ще направим такъв.”

18 Септември, 2029 – Уейланд придобива ЦЕРН. Финансирането на Европейският център за ядрени изследвания е прекратено и Уейланд купува организацията, както и Големият Адронен Ускорител.

12 Декември, 2029 – След години съдебен процес, Уейланд спечелва делото за патента на Дейвид, срещу Японската корпорация Ютани, защитавайки собствените си инвестиции и тези на акционерите.

27 Юли, 2030 – Патент номер 12 004 556 за Метод и Приложение на апарат, който може да започва, следи и прекратява състоянието на хиперсън. Камерата за хиперсън революционизира пътуването в космоса, позволявайки значително по-дълги и сложни мисии, както и безпрецедентни открития.

20 Май, 2032 – Учени от Уейланд откриват обратната връзка между скорост и потока на време, с което изграждат дълго-търсената концепция за пътуване със скорост, по-голяма от светлинната.

4 Юли, 2033 – Уейланд създават нов 5,56 милиметров патрон, създаден от метал, намерен в обитаемата зона на планети, движейки се около планетата Gliese 581. Патронът е способен да се движи с максимална скорост във всякаква атмосфера при всякакъв обсег.

4 Окомври, 2033 – Уейланд наема едномилионния си служител – Д-р Ричард Пост – главен статист към отдела по Електроника.

17 Януари, 2034 – Уейланд представя първият SEV (изследователски космически кораб) способен да се движи по-бързо от светлината.

11 Май, 2035 – Националната Научна Фондация премахва забраните за комерсиалната употреба на андроидите Дейвид.

30 Юни, 2035 – След като забраните за андроиди са премахнати, третото поколение Дейвид е разработено, за да се тества приемането на кибер индивидите от хората. Резултатите са обнадеждаващи.

25 Август, 2036 – Уейланд Индъстрис стартира Академията за Изследователи – алтернативно висше учебно заведение за непривилегировани студенти, интересуващи се от биотехника, нанотехника, кибернетира и тераформиране. На най-добрите студенти от програмата се предлагат позиции за работа в Уейланд Индъстрис.

21 Декември, 2037 – Астрономи от Уейланд откриват космическа област, изглеждаща много богата на минерали и други природни ресурси. Компанията очаква пътуване до тази област до края на века.

2 Март, 2039 – Патент номер 13 345 075 за Метод и Приложение на допълнение към проследяващата пушка на Уейланд, с възможност за компенсиране на състава, плътността, атмосферното налягане и индексът на пречупване във всяка атмосфера.

28 Май, 2039 – Благодарение на Атмосферния Процесор на Уейланд е създадена първата функционална и годна за дишане атмосфера на планета GJ 667Cc, изчиствайки място за подобни действия на други планети.

1 Април, 2042 – Дейвид 4 се превръща в първият достъпен за закупуване модел на Дейвид. От андроида се очаква да подобри работния процес и продуктивността в офиси и домове по целия свят.

20 Ноември, 2042 – Уейланд Индъстрис пише чек за 5 милиарда долара на Малките Изследователи – благотворителна фондация, посветена на обучението на ученици с проблеми, интересуващите се от наука и технология.

19 Април, 2051 – Уейланд Индъстрис прави основни допълнения към наземния транспорт. Новото превозно средство може да прекосява всякаква повърхност и няма ограничения за товар, пътници или съоръжения.

14 Февруару, 2052 – Патент номер 14 524 002 за Метод и Приложение на първото управляемо сухоземно превозно средство, способно на движение по вертикални повърхности. Технологията позволява на учените на Уейланд и екипите по тераформиране да достигнат недостъпни до момента дестинации.

7 Юли, 2052 – Правят се значителни интелектуални и емоционални подобрения към андроида Дейвид, повишаващи степента на приемане на андроидите от хората.

6 Май, 2057 – Патент номер 15 999 127 за Метод и Приложение на изтласкващ се луксозен отсек от космически кораб, с възможност за поддържане на един човешки живот в него в продължение на 50 години.

2 Септември, 2061 – Патент номер 16 572 092 за Метод и Приложение на първата напълно автоматична хирургична и диагностична станция – MEDPOD 720I

26 Февруари, 2062 – Само 7 процента от хората могат да разпознаят шестото поколение Дейвид като кибер индивид.

1 Декември, 2063 – Патент номер 17 900 353 за Метод и Приложение на Спектаграф – антигравитационно устройство, което картографира в реално време триизмерен образ на всяка местност – революционизирайки подготвителните процеси за тераформиране и развиване на нови колонии.

6 Юли, 2068 – Уейланд създава хиляди андроиди Дейвид от седмо поколение, които успешно заемат работни места по цялата Земя. Хората приемат благосклонно Дейвид повече от всякога, благодарение на строго секретната шифрираща технология на емоциите. Дейвид 7 може с точност да пресъздава повечето човешки емоции до най-малките нюанси, като същевременно остава последователен в изпълняването на мисиите си.

13 Май, 2071 – Уейланд Индъстрис стават световен партньор на Олимпийските Игри и официална „Компания за Кибернетика” на олимпийското движение до 2091 година.

16 Август, 2071 – Патент номер 18 364 003 за Метод и Приложение на устройство, способно временно да възобнови мозъчната дейност на умрели хора.

9 Март, 2072 – Уейланд Индъстрис разпределя всички продукти и дейности в седем вертикали – Здраве, Транспорт, Енергия, Електроника, Тераформиране, Отбрана и Кибернетика.

1 Януари, 2073 – Базирайки се на поверителни открития от изследователите на Уейланд, компанията определя точните координати на нова дестинация за дългоочаквания ПРОЕКТ ПРОМЕТЕЙ. Незабавно са направени нови инвестиции и планирането на мисията започва с пълни обороти.

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното

За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС