Вдъхновените от компютърни игри филмови продукции често разочароват с представянето си в бокс офиса, но това не намалява интереса на Холивуд към тях. В момента се разработват високобюджетни филмови версии на “Assassin’s Creed” и “Warcraft”, които ако постигнат успех сред публиката със сигурност ще бъдат последвани от продължения.
Списъкът с предстоящите киноадаптации на видеоигри се увеличава постоянно и сега към него може да бъде прибавен и проект, чието основно вдъхновение е популярната в целия свят игра “Тетрис”.
Малко по-рано днес продуцента и собственик на студиото “Threshold Entertainment” Лари Касаноф оповести, че се разработва “голям и епичен филм”, който ще пренесе света на “Тетрис” на големия екран.
Касаноф: “Това ще бъде много голям и епичен научнофантастичен филм. Но не очаквайте само малките квадрати. Няма да превръщаме геометричните фигури от играта в ходещи персонажи. Става дума за нещо, което предизвиква човешкото въображение.”
Важно е да се отбележи, че в ролята си на продуцент Лари Касаноф има опит с филмовите адаптации на известни игри. Именно той бе част от екипа на хитовата лента от 1995-та година “Смъртоносна битка” и нейното продължение (което от своя страна се завъртя по кината през 97-ма).
Филмовата версия на “Тетрис” все още не разполага с режисьор и за момента не се споменават никакви актьорски имена. В най-добрия случай работата по сценария ще започне до края на тази година.
Създадена през 1984-та година, играта “Тетрис” продължава да се радва на огромна популярност в целия свят и разработваната филмова адаптация има реалния шанс да привлече значителен брой зрители в киносалоните. По думите на продуцента Лари Касаноф бъдещата лента ще бъде само началото на нов франчайз, който ще включва видеоигри, увеселителни паркове, играчки и филмови продължения.
Повече информация за статута и екипа на игралния “Тетрис” се очаква да бъде разкрита в следващите няколко месеца.