Първият концерт на живо на „Гласът на България”, излъчен по bTV снощи от 20.00 часа, отбелязва рекордните за летния сезон среден рейтинг 20,26% и дял 59,16% (1.5 милиона зрители) за часовия слот 20.00 – 22.00 часа (аудитория All4+).
Това е и концертът на живо, отбелязал най-висок дял спрямо всички стартове на големи концерти в музикални формати, излъчвани в България. В последните 15 минути преди 22.00 часа предаването снощи достигна рейтинг 23% и близо 1.7 милиона зрители.
„Гласът на България” отбелязва отлични резултати във всички таргет групи, като отчита над 55% среден дял сред младата аудитория All18-34 и близо 60% дял за аудитория All18-49. За женската аудитория W25-54 шоуто достига рекордния за август среден рейтинг от близо 25% (и среден дял 65%), който е съизмерим с резултатите на най-гледаните ТВ програми през есенния и зимния сезон. В последните 15 минути преди 22.00 часа за таргет група Жени 25-54 предаването достига рейтинг 28.11% и близо 68% среден дял.
Извънредното излъчване на „Гласът на България” от 22.30 до 23.00 часа след късната емисия на bTV Новините също постига отлични резултати за аудитория All4+ – 20% среден рейтинг и 59,04% дял, като увеличава дела на bTV в този слот.
Сайтът на „Гласът на България” www.glasatnabulgaria.bg е увеличил трикратно посещаемостта си по време на първия концерт на живо снощи. Над 70 000 уникални посетители са разгледали близо 700 000 страници. „Гласът на България” е единственият музикален формат у нас, в който онлайн аудиторията има ключова роля в избирането на победителите в шоуто. Интернет феновете могат да гласуват за своите фаворити не само чрез sms, но и безплатно на www.glasatnabulgaria.bg, както и да следят събитията зад кулисите на живо онлайн. Само за една вечер и феновете на „Гласът на България” във Facebook са се увеличили почти двойно до над 41 000.