Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Теми Най-лошото продуктово позициониране в киното

Най-лошото продуктово позициониране в киното
Най-лошото продуктово позициониране в киното
Cinefish.bg

Теми
Най-лошото продуктово позициониране в киното

30.11.2012, 15:37  |   Видяна: 6607  |   синефиш.бг  |   ГОРЕЩА ТЕМА

Мак и аз (1988)

Това е партито, което всеки иска да има като дете, но някак си, детските партита, организирани в МакДоналдс никога не стигат до висотите на тази неискрена сцена.

Освен това, Извънземното (откраднато от „Извънземното” на Стивън Спилбърг) тук е кръстено на бургер – Мак.

МакДоналдс никога не стигат до висотите на тази неискрена сцена


Денят на Независимостта
(1996)

Джеф Голдблум разчита на най-модерните компютри на 90-те, че ще му помогнат да повали нахлуващите извънземни в научно-фантастичния блокбъстър на Роланд Емерих.

В случая – Macintosh PowerBook. Лаптопът заема толкова централно място в сюжета, че (разбира се) Епъл се хващат здраво за филма и го използват за цялата си рекламна кампания на техния Macintosh PowerBook.

Денят на Независимостта, Macintosh PowerBook


Аферата Томас Краун (1999)

Хей, Рене Русо! Какво имаш там? Оо, кутийка Pepsi One (съдържа 1 калория за 230 мл)? Яко!

Можем ли да седнем и да те гледаме как сексапилно я изпиваш за една минута? МОЖЕМ! Невероятно! Рене Русо прекарва почти една минута в пиене на кутийка Pepsi One. Сексапилно. Жалко, че Русо не се появява в нещо значимо след това.

Рене Русо, кутийка Pepsi One съдържа 1 калория за 230 мл


Разрушителят (1993)

„Сега всички ресторанти са Тако Бел”, казва Сандра Бълок на Силвестър Сталоун в тази несериозна и бутафорна екшън-фантастика.

Може ли да кажете отново за кой ресторант ставаше въпрос? Не се притеснявайте, ако го пропуснете на първо време, "Тако Бел" е споменат поне още дузина пъти.




Еволюция (2001)

Как се изтребват извънземни в тази веселба на Айвън Райтман?

Намирате си за спонсор компания, която прави шампоани и след това написвате един забавен обрат, при който единственото нещо, което може да убие извънземните е ... Head & Shoulders. Брилянтно.

Еволюция, Head & Shoulders

Рискован бизнес (1983)

Том Круз дава голям тласък в продажбите на слънчеви очила Ray-Ban Wayfarer в тази класика на 80-те.

Той е отговорен за внезапния скок в купуването на очилата, като цели 360 000 броя Wаyfarer са продадени за годината, когато излиза на екран „Рискован бизнес”. 
Следва поява на очилата в „Съдружници по неволя” и „Клуб закуска”. Поздравления, Том.


Най-лошото продуктово позициониране в кинотоСпайдър-мен (2002)

Дори Сам Рейми, който е бил независим режисьор едно време, не е защитен от продуктовото позициониране.

Въпреки това, ние си представяме, че той не е имал голяма дума по въпроса в този развихрен момент на капитализма. Докато Спайди се спуска по града, той се приземява точно до добре паркиран тир на Карсберг – и изведнъж, шефовете на Sony Pictures Entertainment се напълват с парички.


Дни на грохот (1990)

По-известен като филма, в който Том Круз се състезава с коли, но също така е и познат с това, че представя на публиката безалкохолната цитрусова напитка – Mello Yello, спонсор на отбор от НАСКАР.

Дни на грохот, Mello Yello спонсор на отбор от НАСКАР

Корабокрушенецът (2000)

FedEx очевидно не са изкарали и стотинка от появата си в драмата с Том Ханкс, но ние сме сигурни, че филма значително лансира профила им – особено за европейския пазар, който преди това не е чувал за тях.

Корабокрушенецът, FedEx в драмата с Том Ханкс

Криле (1927)

Забележителен по много причини, „Криле” е първият филм, който взима "Оскар" за "най-добър филм".

Също така представя голотата на киноманите, както и целувката на мъж с мъж. Но оставете настрана всичко това – по-важното в случая е поставянето на шоколадов десерт Hersheys в два безсрамни сграбчващи-парите кадръра. Дали това е най-ранният пример за продуктово позициониране?

Криле, десерт Hersheys

Тропическа буря (2008)

Клиентът на Матю Макконъхи, Тъг Спийдман иска да му доставят TiVo (дигитален видео рекордер) в джунглата на Лаос.

Считайки, че Макконъхи е агент на Тъг, работата му е да го направи. И също така да изстреля нагоре репутацията на TiVo, след появата му на голям екран.

Това обаче не се случва, а TiVo не се представя особено добре в момента.

Тропическа буря, TiVo

Най-лошото продуктово позициониране в кинотоЖелезният човек 1 и 2
(2008 – 2010)

Тези два филма са толкова препълнени с продукти, хвърляни в очите на хората, че може да ти се завие свят.

Burger King, Audi (R8 е голямата работа в „Железният човек 2”), Chevy, Bulgari, Dell, LG, Vanity Fair, Rolling Stone, Wired и Newsweek са само част от продуктите, изплъзнали се в комиксовата адаптация на Джон Фарво.


Щастливият Гилмор (1996)

Това, че подкрепата на даден продукт приляга на историята на даден филм съвсем не означава, че то не е написано специално с цел – бързи пари.

Какъвто е и случая с Гилмор, който е професионален атлет, спонсориран от Subway.

Гилмор, който е професионален атлет, спонсориран от Subway.

Форест Гъмп (1994)

„След като беше безплатно и не бях гладен, а жаден, може да съм изпил 15 шишенца Dr. Peppers”.

Форест Гъмп подкрепя содата и пие от бутилка, на която съвсем удобно, логото на Dr. Peppers е насочено към камерата.

Форест Гъмп подкрепя содата Dr. Peppers

Блейд: Троица (2004)

Супер яката убийца на вампири Абигейл изиграна от Джесика Бийл е толкова готина, че носи своя iPod навсякъде.

Още повече, тя не може да убива вампири без да слуша своя саундтрак за убиване на вампири – естествено, подбран на iTunes. Гилермо Дел Торо очевидно премахна много безсмислени джунджурии от сценария на „Блейд 2”, но след като Дейвид Гойер има пълен контрол над "Троицата", джунджуриите са пуснати на свобода и властват. Болезнено.

 iTunes в Блейд троица

Най-лошото продуктово позициониране в кинотоСветът на Уейн (1992)

Филм, който заклеймява продуктовото позициониране, но въпреки това прави продуктово позициониране.

За да бъде смешен? Очевидно да, но все пак и това носи полъх на продажност. И да, наистина е доста смешен.


Завръщане в бъдещето (1985)

Разбира се, Pepsi е използвана като постоянна шега в поредицата, за да покаже преминаването на времето докато Марти прескача в различни години (в първият „Завръщане в бъдещето”, той си поръчва Pepsi Free (безкофеиново Pepsi), на което бързо му е отговорено, че трябва да си плати за нея.

Но това не попречва на Майкъл Джей Фокс да подпише договор и да участва в реклама на напитката.

Завръщане в бъдещето, безкофеиново Pepsi

Боговете сигурно са полудели (1980)

Сюжетът на комедията на Джейми Юис почти изцяло е измислен около бутилка Кола.

Когато бушмени намират бутилка Кока Кола в пустинята Калахари (а тя просто е паднала от някой самолет), те не могат да проумеят какво точно е това. Хо-хо. Ха-ха.

Боговете сигурно са полудели, Кока Кола

Островът (2005)

Майкъл Бей набива в очите ни чисто нови продукти, сякаш няма да има утре. В „Островът” има общо 35 платени продукта, които са показани.

Което, честно казано е с около 35 повече от това, което искаме да видим на екрана. Xbox получават най-добрата сделка, след като могат да си позволят собствена масивна техно-удивителна игрална кабина. Разбира се, Кадилак не остават много по-назад.

Островът, Xbox получават най-добрата сделка

Най-лошото продуктово позициониране в кинотоАз, роботът (2004)

Почти всичко в тази футуристична екшън-фантастика е маркирана по един или друг начин, а Алекс Прояс се уверява, че камерата му любящо ще целуне всяко малко лого и емблема, за да подсигури максималната пазарна наситеност.

А това ни напомня, че се нуждаем от нов чифт Converse …

totalfilm
превод: Стефан Димов

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното

1 Коментара подреди по:  нови  стари  рейтинг 
 
takaini Положително
1 09.12.2012, 01:20
Оценка: 2
2 гласа

Супер!
Хареса ми!)

 
 

За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg