Марк Сноу е композирал музика за над повече от сто филма и телевизионни сериали. Има над 12 награди Еми. Сноу наскоро стана първият американски композитор номиниран за награда Цезар, най-голямата филмова награда във Франция за най-добра филмова музика. Миналата година той стана първият композитор получил награда Golden Note за заслуги в музикалната култура. Предишни носители на тази награда са Елтън Джон, Шон Комс и Стиви Уондър. Негово творение е прословутата музика в „Досиетата Х”, която стана световно известна.
Други негови постижения са: „Старски и Хич”, „Disturbing Behavior”, „Smallville” и „Шепот от отвъдното”. Роден в Бруклин, Ню Йорк, Сноу започва уроци по пиано, когато е десет годишен. Обучението му продължава в училището по музикални изкуства в Манхатън. След това се записва в престижното музикално училище Джулиард под ръководството на няколко изтъкнати музиканти, включително и композитора Ърл Х. Хейгън (композирал музикалната тема на „The Andy Griffith Show”). Докато е в Джулиард със съквартиранта си Майкъл Кеймън сформират групата The New York Rock and Roll Ensemble. Изпълненията им на смесица от рок и класическа музика привличат вниманието на Атлантик Рекърдс и по-късно записват пет албума и правят национално турне.
Когато групата се разпада, Сноу започва кратка работа в звукозаписна компания. Вдъхновен от музиката на филма „Планетата на маймуните”, Сноу осъзнава, че иска да композира музика за кино и телевизионни филми. Сноу и съпругата му Глин се местят в Лос Анджелис, където шест месеца по-късно той получава първата си работа: да композира музиката за епизод от сериала на Аарън Спелинг „The Rookies”. Това дава старт на кариерата му. Името на Сноу се свързва с най-популярните музикални теми в телевизионната история, включително тези на „Старски и Хич”, „Hart to Hart”, „Dynasty”, „Cagney and Lacey”, „T. J. Hooker” и разбира се „Досиетата Х”. Музиката, която композира за филма „Something about Amelia” му носи първата номинация за награда Еми.
През 1993 г. е премиерата на „Досиетата Х” по телевизия FOX. Година по-късно сериала получава две номинации за награда Еми. Сноу не печели награда, но музикалната му тема се превръща в международен феномен. Сноу е познат най-вече с електронната си работа по „Досиетата Х” и „Милениум”, но оркестровите му партитури продължават да печелят признанието на критиката за творби като: „Oldest Living Confederate Widow Tells All”, „Children of the Dust” и „20,000 левги под водата”.