Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис “Мадагаскар 3” е за трета поредна седмица на лидерската позиция в българския бокс офис

“Мадагаскар 3” е за трета поредна седмица на лидерската позиция в българския бокс офис
“Мадагаскар 3” е за трета поредна седмица на лидерската позиция в българския бокс офис
Cinefish.bg

Бокс офис
“Мадагаскар 3” е за трета поредна седмица на лидерската позиция в българския бокс офис

27.06.2012, 11:24  |   Видяна: 1735  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС

3D-анимацията “Мадагаскар 3” продължава силното си представяне по българските киноекрани и за трета поредна седмица е на върха на родната бокс офис класация. Предишните два филма от известната поредица се радваха на прилични успехи в България и затова очакванията бяха, че третата част, която може да разчита и на по-високите цени за триизмерни прожекции, също ще се представи задоволително.

Мадагаскар 3За изминалия уикенд, “Мадагаскар 3” е натрупал допълнителни 51 710 лева, а общата спечелена сума от премиерата досега се равнява на 458 968 лева. Следващият високобюджетен и триизмерен анимационен филм, който ще тръгне по българските кина е “Ледена епоха: Континентален дрейф”, чиято премиера ще се състои в началото на следващия месец.

Дотогава, третия “Мадагаскар” без съмнение ще продължава да привлича още зрители в кината и ще увеличи отново приходите си значително. Лентата със сигурност ще надмине, и то до няколко дни, границата от половин милион лева, но дали ще може да се добере до рекордната граница от един милион лева ще зависи от това как ще се отрази представянето на четвъртия “Ледена епоха”. Досегашните приходи на “Мадагаскар 3” в световен мащаб се равняват на 365,974,000 долара при бюджет от 145 милиона долара.

Улични танци 2Премиерният филм “Улични танци 2” застава на второто място в класацията, със спечелени за първия уикенд 33 757 лева. Лентата е част от вълната тийнейджърски танцувални филми, които набраха скорост след успеха на поредицата “Училищен мюзикъл”. Освен, че е продължение на познат на младата публика филм, “Улични танци 2” се прожектира и в триизмерен формат (нетипично за британска лента) и затова не е изненадващо, че въпреки липсата на сериозна реклама филма успя да привлече над 3000 зрители през уикенда и да заеме втората позиция в бокс офиса. В родината си Англия, “Улични танци 2” разочарова с представянето си и беше на практика засенчен от хита “Игрите на глада”. По всичко изглежда, че музикалната продукция ще натрупа ако не големи, то прилични за подобен род филми приходи в България, но със сигурност няма да може да се превърне в сериозен конкурент на холивудските игрални и анимационни продукции.

Снежанка и ловецътНа третата позиция застава “Снежанка и ловецът”, който за близо три седмици в България е натрупал 279 422 лева. Спечеленото до момента от приключенската лента с Кристен Стюарт е най-добрия показател за разликата между представянето на високобюджетните филм в триизмерен формат и тези които се прожектират в обикновените киносалони. Ако разчиташе на 3D-формата, “Снежанка и ловецът” със сигурност щеше да е напълно достоен конкурент на останалите успешни триизмерни филми в класацията. Въпреки това обаче, лентата се представя достойно и без съмнение ще завърши представянето си с прилични финансови постъпления. До момента по света, “Снежанка и ловецът” е натрупал малко над 300 милиона долара – добро постижение, благодарение на което продуцентите обявиха, че филма ще се сдобие с продължение.

ПрометейШироко дискутирания фантастичен епос на Ридли Скот “Прометей” заема четвърто място в класацията. За близо един месец по кината, триизмерната продукция е натрупала общо 485 091 лева – задоволителна сума за оригинално заглавие, което е и с по-високо възрастово ограничение. Мащабните фантастични филми винаги са имали голям брой почитатели в България и досегашното представяне на “Прометей” за пореден път доказва това. Първоначалните дискусии и спекулации постоянно свързваха лентата с оригиналния “Пришълецът” и това със сигурност увеличи значително любопитството на зрителите не само в България, но и в останалата част от света. “Прометей” вече оправда очакванията по отношение на приходите си в България, и само до няколко дни ще успее да надмине границата от половин милион лева.

Мъже в черно 3Фантастичната екшън-комедия “Мъже в черно 3” е на пета позиция, със спечелени за пет седмици 599 070 лева. Триизмерната продукция на режисьора Бари Зонефелд вече се превърна в най-успешната част от популярната поредица не само в България, но и в целия свят. Голям принос за това имат разбира се по-високите цени за триизмерни прожекции и факта, че това е първия игрален филм на звездата Уил Смит от четири години насам. Подобно на “Прометей”, “Мъже в черно 3” едва ли ще достигне рекордната граница от един милион лева, но все пак ще завърши тукашното си представяне с приходи, които ще го наредят сред хитовите заглавия на летния сезон.

ДиктаторътКомедията “Диктаторът” застава на шесто място. Филмът на Лари Чарлс продължава силното си представяне в България и от премиерата си, която се състоя преди около един месец и половина, досега, лентата е спечелила от прожекциите си общо 720 764 лева. Имайки в предвид участието на скандалния Саша Барън Коен и добрата рекламна кампания, предварителните очаквания бяха за прилични постъпления в касите на кината. Това което никой не очакваше е, че “Диктаторът” не само ще надмине границата от половин милион лева за по-малко от един месец, но и че ще остави зад себе си триизмерни и дългоочаквани продукции като “Мъже в черно 3” и “Прометей”. Общо по света, ексцентричната комедия вече е спечелила малко над 141 милиона долара, при бюджет от 65 милиона.

Очаквай неочакванотоРомантичният “Очаквай неочакваното” е на седма позиция в класацията, като за изминалите четири седмици е натрупал 128 345 лева. Тъй като става дума за романтична комедия, очакванията по отношение на бокс офиса не бяха големи и затова спечеленото до момента, макар и нищожно в сравнение с приходите на някои от големите блокбастъри, е всъщност задоволително за подобен род филми. “Очаквай неочакваното” няма да предложи изненади и ще се присъедини към групата романтично-комедийни ленти, които не са напълно игнорирани от публиката, но които няма да бъдат запомнени с изненадващите си постижения в бокс офиса.

Рок завинагиОсмото място е заето от премиерния “Рок завинаги”, който за изминалия уикенд е спечелил скромните 8 300 лева. Заедно с предпремиерните прожекции сумата се увеличава на 15 349 лева, но и това може да бъде окачествено като разочароващ резултат. Музикалната лента беше предшествана от прилична рекламна кампания и разчита на звезден актьорски състав, но изглежда че нищо от това не е спомогнало за натрупването на стабилни стартови приходи. Все пак е важно да се отбележи, че продукции като “Рок завинаги”, които са насочени към по-възрастната публика и които разчитат на множество музикални изпълнения и танци почти никога не вкарват голям брой зрители в кината, независимо от това кои актьори участват в тях. Режисираната от Адам Шанкман продукция стартира със скромни приходи и в САЩ, и по всичко изглежда, че ще остане в сянката на по-големите летни заглавия.

Риболов в пустинятаФилмът с Юън Макгрегър и Емили Блънт, “Риболов в пустинята”, застава на предпоследната девета позиция. За изминалите две седмици от премиерата си, комедийната драма е спечелила общо 26 019 лева, което е скромен, но и напълно очакван резултат за независим филм от този жанр. “Риболов в пустинята” е една от малкото европейски ленти които тръгват по кината в разгара на “летния блокбастър сезон” и затова е похвално, че филма все пак намери място в българския топ 10, макар и да не регистрира огромни резултати. Лентата едва ли ще успее да привлече вниманието на по-голям брой зрители в следващите седмици, но въпреки това ще продължава да бъде една от малкото алтернативи на високобюджетните холивудски продукции.

Зад кадърДесетото място е за българската семейна драма “Зад кадър”, която успя да се изкачи до топ 10 и регистрира, за общо осем седмици по кината, приходи от 7 909 лева. Филмът с Касиел Ноа Ашер и Иван Бърнев не се прожектираше в голям брой киносалони, не разчиташе на силна рекламна кампания и премиерата му се състоя без да се вдига много шум – фактори, които без съмнение оказаха влияние на резултатите в бокс офиса. Разбира се, “Зад кадър” няма претенции за големи приходи и затова скромното му представяне до момента съвсем не е изненадващо.

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg