Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Тв новини Кастингите на най-рейтинговото музикално шоу „Гласът на България” по bTV продължават до 8 юли

Кастингите на най-рейтинговото музикално шоу „Гласът на България” по bTV продължават до 8 юли
До 8 юли всички талантливи певци могат да се запишат за кастинга на „Гласът на България”
Cinefish.bg

Тв новини
Кастингите на най-рейтинговото музикално шоу „Гласът на България” по bTV продължават до 8 юли

20.06.2012, 12:52  |   Видяна: 1406  |   Press Release  |   ТВ

Уникалното за българската аудитория ТВ шоу, постигнало рекордни рейтинги с първия си сезон у нас, се завръща в ефира на bTV, за да открие новия талант, заслужил титлата „Гласът на България”. 

До 8 юли всички талантливи певци могат да се запишат за кастинга на „Гласът на България”
като попълнят онлайн заявление в сайта
www.glasatnabulgaria.bg.

До 8 юли всички талантливи певци могат да се запишат за кастинга на „Гласът на България”

По традиция само качествени изпълнения ще бъдат допуснати до телевизионния кастинг на „Гласът на България”, като кандидатите с фалшиви, комични, нелепи или търсещи краткосрочна слава изпълнения няма да бъдат излъчени в ефира на bTV. Телевизионното излъчване ще започне с кастингите „на тъмно”, в които външният вид и поведението на кандидатите ще останат скрити за четиримата звездни треньори.  Гласът на кандидатите е единственият критерий, по който те ще бъдат първоначално селектирани.

The Voice Of... е един от най-успешните формати на Talpa Media, основана от световноизвестния продуцент Джон де Мол. Шоуто на вокалните таланти е реализирано в 39 държави в цял свят само за две години като навсякъде постига огромен успех и  увеличава неколкоклатно пазарния дял на телевизиите-продуцинти.

Първият сезон на „Гласът на България” отбеляза рекордните за летния сезон на 2011 година рейтингови резултати, съизмерими с резултатите на  най-гледаните ТВ програми през есенния и зимния сезон.  За целия си период на излъчване - от 18 юли до 24 октомври  - „Гласът на България” отчита рекорден среден дял – 54,1% - за аудитория All4+. Той е по-висок от средните дялове на всички риалити програми, излъчени по bTV от създаването на телевизията.

До 8 юли всички талантливи певци могат да се запишат за кастинга на „Гласът на България” Първият концерт на живо, излъчен в праймтайма на bTV постигна среден рейтинг 20,26% и дял 59,16% (1.5 милиона зрители) като отбеляза най-висок дял спрямо всички стартове на големи концерти в музикални формати, излъчвани в България.  Средно над 1,6 милиона зрители проследиха финалния концерт на най-успешното музикално шоу на 2011 година, който привлече над 50% от зрителите на възраст 18-34 г. и отчете дял от близо 58% за аудитория 18-49.

„Гласът на България” е и единственият музикален формат у нас, в който онлайн аудиторията има ключова роля в избирането на победителите в шоуто. В първият сезон интернет феновете гласуваха за своите фаворити не само чрез sms, но и безплатно на www.glasatnabulgaria.bg и следяха събитията зад кулисите в паралелен онлайн стрийминг на живо.  Сайтът отчете средно 300 000 потребители и над  4 000 000 разгледани страници месечно. Само в деня на първия концерт на живо над 70 000 потребители посетиха близо 700 000 страници.

От началото до края на излъчването на „Гласът на България” в ефир 77 000 фена посетиха 57 600 000 пъти официалната facebook страница на шоуто като според статистиката  активните потребители наброяват над  200 000 месечно.

Продуцент на предаването е bTV, изпълнителен продуцент е bTV Studios, а творчески продуцент - „Седем осми”.

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg