Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис “Карибски пирати: В непознати води” е отново начело на българския бокс офис

“Карибски пирати: В непознати води” е отново начело на българския бокс офис
“Карибски пирати: В непознати води” продължава с успешното си представяне, и отново оглавява българската бокс офис класация.
Cinefish.bg

Бокс офис
“Карибски пирати: В непознати води” е отново начело на българския бокс офис

01.06.2011, 10:09  |   Видяна: 2915  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС
След като дебютира с най-успешния премиерен уикенд на всички времена в България, “Карибски пирати: В непознати води” продължава с успешното си представяне, и отново оглавява българската бокс офис класация.

“Карибски пирати: В непознати води” заема третата позицияЗа по-малко от две седмици, филма на Роб Маршал е натрупал впечатляващите 1 040 603 лева.

Резултатите, веднага след премиерата на филма, надминаха постигнатото за същия брой дни от “Мисия Лондон” и “Аватар”, които са два от най-гледаните филми на всички времена в България. Имайки в предвид това, и съдейки по темповете с които трупа своите приходи, няма да бъде изненадващо, ако “Карибски пирати: В непознати води” постави нови рекорди в българския бокс офис. Филмът се радва и на голям успех по света – само до момента, приходите му надвишават 630 милиона долара.


Премиерният “Поредният ергенски запой” заема второто място в класацията. За първия си уикенд по българските кина, филма регистрира приходи от 79 393 лева. Изглежда, че за разлика от САЩ, където лентата дори надмина очакванията на бокс офис анализаторите, в България приходите няма да бъдат толкова впечатляващи.

Продукцията не успя и да подобри постигнатото от първата част, “Последният ергенски запой”, която през 2009-та година дебютира с приходи от 88 870 лева. Въпреки че “Поредният ергенски запой” беше рекламиран по света като най-очакваната комедия на лятото, спечеленото до момента в България показва, че интереса към филма не е бил толкова голям, колкото се очакваше. “Поредният ергенски запой” без съмнение ще надмине границата от сто хиляди лева, но ако през следващите две седмици филма не получи значително по-голяма подкрепа от публиката, той ще бъде запомнен като една от многото дългоочаквани продукции, които се представиха под очакванията.


Бързи и яростни 5: Удар в РиоБързи и яростни 5: Удар в Рио” е на трета позиция, като за един месец е натрупал 880 244 лева. Първите две седмици бяха индикатор за това, че филма има шанс да достигне границата от един милион лева сравнително бързо. Но в последната седмица и половина, имаше значителен спад в посещаемостта, и това ще затрудни петия “Бързи и яростни” по пътя му към класацията на филмите с приходи от един милион лева.

Разбира се, този спад не е неочакван, тъй като посещаемстта при дългоочакваните продукции е по принцип най-голяма през първите две седмици. Но каквото и да се случи от тук нататък, “Бързи и яростни 5: Удар в Рио” се представи повече от впечатляващо не само в България, но и в останалата част от света. Само до момента, филма може да се похвали с приходи от над половин милиард долара.


РиоАнимационният “Рио” застава на четвърто място. За осем седмици, триизмерната лента е спечелила 954 847 лева. Въпреки сериозната конкуренция от страна на другите две дългоочаквани 3D продукции, “Карибски пирати: В непознати води” и “ТОР: Богът на гръмотевиците”, “Рио” успя да се задържи в Топ 5 в продължение на няколко седмици, и приходите му до момента са доказателство за това, че публиката към която е насочен филма, очевидно е харесала видяното. Очаква се до седмица и половина, приходите на продукцията на Twentieth Century Fox да достигнат един милион лева.


LOVE.NETLOVE.NET” е на пета позиция, като за девет седмици, филма е натрупал 1 264 628 лева. За втора поредна седмица, българската продукция е на петата позиция, и по всичко изглежда, че ще бъде трудно за конкуренцията да я измести извън класацията.

Благодарение на спечеленото до момента, “LOVE.NET” се превърна в шестия най-печеливш филм в България – повече от впечатляващо постижение, което едва ли ще бъде подобрено тази година от друг български филм.



СвещеникШести е триизмерния “Свещеник”, който за близо три седмици е натрупал 150 932 лева. Имайки в предвид слабото представяне на филма по света и през първата му седмица по родните киноекрани, сегашния резултат не е за подценяване. За триизмерна продукция, тази сума не е толкова впечатляваща, но за филм, който не е продължение на летен блокбастър, тя е прилична.

Свещеник” няма да бъде запомнен със силното си представяне в бокс офиса, но подкрепата на публиката през втората седмица без съмнение му помогна. В крайна сметка, едно нещо е сигурно – за разлика от САЩ, в България филма няма да се превърне в сериозен финансов провал.


Драмата “Вода за слонове” заема седмо място. За близо три седмици, режисирания от Франсис Лоурънс филм е спечелил 54 012 лева. Очевидно е че филма не е успял да привлече голяма част от масовата публика, но това не е изненадващо - “Вода за слонове” е от този род филми, които почти никога не привличат вниманието на българската публика, независимо от това кои актьори участват.  В този случай, дори и участието на любимеца на тийнейджърките, Робърт Патинсън, не успя да помогне на филма. Въпреки, че все още намира място в класацията, “Вода за слонове” ще бъде причислен към филмите, минали почти незабелязано по кината.


Триизмерният комиксов екшън “ТОР: Богът на гръмотевиците” застава на пето мястоКомиксовата продукция на режисьора Кенет Брана, “ТОР: Богът на гръмотевиците”, застава на осма позиция, като за близо пет седмици филма е натрупал 776 686 лева – напълно задоволителен резултат за комиксова лента, чиито главен герой е почти непознат на широката българска публика.

Филмът може и да не достигне границата от един милион лева, но спечеленото до момента е повече от достатъчно за да го класира сред най-успешните филми на 2011-та година. По света, “ТОР: Богът на гръмотевиците”, вече може да се похвали с приходи от над 400 милиона долара.



Ергени за седмицаКомедията “Ергени за седмица” е на девето място, със спечелени за четири седмици, 126 001 лева. Филмът с Оуен Уилсън и Кристина Апългейт е поредния пример за това, че слабия премиерен уикенд не винаги е индикатор за цялостното представяне на даден филм.

През втората си седмица, филма на Питър и Боби Фарели получи неочакван тласък от публиката, и приходите се увеличиха значително. Разбира се, “Ергени за седмица” не е филм, който може да се конкурира с мащабните блокбастъри и триизмерни анимации, и затова, спечеленото до момента е всъщност напълно прилично за продукция от този жанр.


Сбогом, мамо!Сбогом, мамо!” застава на десетата позиция. За близо един месец, лентата на Мишел Бонев е спечелила 35 261 лева. Изглежда че медийния шум около българо-италианската продукция не е бил достатъчен за да бъде привлечен българския зрител в кината. Важно е да се отбележи, че “Сбогом, мамо!” не се сдоби с широко разпространение както “LOVE.NET” например, и това със сигурност оказа влияние на приходите.

За съжаление на създателите, драмата ще се превърне в поредното заглавие с българско участие, което така и не намери своята публика. Все пак, и въпреки конкуренцията, “Сбогом, мамо!” бе в българския Топ 10 в продължение на няколко поредни седмици, което само по себе си е постижение.
Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

 
Cinefish.bg Cinefish.bg