Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Теми Джеймс Бонд с тайна мисия в глобална кампания на Heineken

Джеймс Бонд с тайна мисия в глобална кампания на Heineken
Водещата международна марка Heineken® днес обявява старта на вълнуваща нова телевизионна и дигитална кампания, в очакване на 23-тото поредно приключение на Джеймс Бонд
Cinefish.bg

Теми
Джеймс Бонд с тайна мисия в глобална кампания на Heineken

17.09.2012, 14:02  |   Видяна: 2649  |   Press Release  |   ГОРЕЩА ТЕМА

Водещата международна марка Heineken® днес обявява старта на вълнуваща нова телевизионна и дигитална кампания, в очакване на 23-тото поредно приключение на Джеймс Бонд, 007 координати: Скайфол. Даниел Крейг участва за първи път в реклама на Heineken като пренася в нея експлозивната си роля на Джеймс Бонд.

Предизвиквайки потребителите да не се поддават на враговете му и да разгадаят случая ("Crack the Case"), зрителите ще бъдат отведени на епично пътуване с влак заедно със зашеметяващото ново момиче на Бонд – Беренис Марло.

Стартиращото на 20-ти септември интерактивно преживяване започва точно там, където телевизионната реклама свършва – с покана към зрителите да се присъединят към Беренис, която се е впуснала в пътуване с влак през грандиозен пейзаж от заснежени планини.

Водещата международна марка Heineken® днес обявява старта на вълнуваща нова телевизионна и дигитална кампания, в очакване на 23-тото поредно приключение на Джеймс Бонд, 007 координати: Скайфол.

Дигиталната кампания изправя зрителите стъпка по стъпка пред поредица от изтощителни тестове, докато ги отведе до разгадаването на случая, скрито в куфарче ("Crack the Case"), като същевременно защитават съдържанието му от свирепи злодеи.

Кампанията "Crack the Case" ще бъде развита на световно ниво, като се предвижда тя да стартира на 20 септември с множество платформи, чрез комбинация между нова 60-секундна реклама (която ще бъде реализирана в телевизия и онлайн) и персонализирано интерактивно преживяване. Тази мощна комбинация от ATL, дигитални, PR похвати и преживяване за почитателите ще гарантира, че Heineken® и Бонд са в състояние да достигнат до повече потребители, отколкото когато и да било преди и ще доведе кампанията до нови висоти.

Водещата международна марка Heineken® днес обявява старта на вълнуваща нова телевизионна и дигитална кампания, в очакване на 23-тото поредно приключение на Джеймс Бонд, 007 координати: Скайфол.

Основавайки се на дългогодишната връзка с Джеймс Бонд, кампанията "Crack the Case" отвежда зрителите в движещ се влак, някъде дълбоко в покритите със сняг планини, като им предоставя възможността те самите да бъдат тайни агенти. Актрисата Беренис Марло пренася зрителите безпроблемно от ТВ клипа, като ги провокира да й помогнат да разгадае случая и отвори мистериозно куфарче, за да надхитри злодеите.

Джеймс Бонд с тайна мисия в глобална кампания на HeinekenКампанията "Crack the Case" е създадена от рекламна агенция Wieden + Kennedy Амстердам. Телевизионната реклама, която ще бъде официално представена на 20-ти септември, е режисирана от награждавания холандски режисьор Матийс ван Хейнинген.

За да бъде провокиран глобален интерес и предизвикано масово споделяне, ексклузивно ще бъде пуснато тийзър видео – преди началото на кампанията на 20-ти септември. То е предназначено само за малка група от супер фенове на Бонд, за да ги стимулира да гледат ТВ рекламата, когато стартира и да жадуват за още.

Като допълнение към комуникацията в дигиталните и социални медийни платформи, през октомври офлайн изпълнението на ‘Crack the Case’ ще накара драмата от виртуалното изживяване да се разгърне на живо пред по-широка аудитория по целия свят. Няколко страни ще стартират уникални Heineken® активации, които да подгреят обществеността преди глобалната премиера на 007 координати: Скайфол тази есен.
 
Алексис Назард, Главен търговски директор на HEINEKEN споделя: „Творчеството и прогресивността на Heineken® в съчетание с партньорството с легендарния Джеймс Бонд ще предоставят на зрителите стойностни забавления. Бонд не е само герой, той е истинският „гражданин на света“ (‘Man of the World’) – уверен, изобретателен и готов за нови преживявания. Бонд олицетворява ценностите на Heineken® като марка“.

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg