Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Филми Cartoon Network и The LEGO Group разкриват революционната си нова разработка чрез Франчайзинг проекта си Mixels

Cartoon Network и The LEGO Group разкриват революционната си нова разработка чрез Франчайзинг проекта си Mixels
Cartoon Network и The LEGO Group разкриват революционната си нова разработка чрез Франчайзинг проекта си Mixels
Cinefish.bg

Филми
Cartoon Network и The LEGO Group разкриват революционната си нова разработка чрез Франчайзинг проекта си Mixels

23.07.2013, 15:31  |   Видяна: 2014  |   Press Release  |   ФИЛМ

Cartoon Network и The LEGO Group обявиха днес, че заедно ще създадат единствения по рода си световен франчайзинг в сферата на забавленията. Стартът на Mixels - новото франчайз-споразумение в областта на семейното забавление ще бъде даден през 2014 г от двама от световните лидери в развлеченията за деца и младежи. Новото начинание ще включва анимационно съдържание (предимно кратки филмчета), наситено изживяване в света на дигиталните игри, цялостна концепция за строителни играчки, които ще се колекционират и още много.

Анимационното съдържание ще бъде достъпно в ефира на Cartoon Network, както и на сайта www.cartoonnetwork.bg и ще представи пъстри същества – Mixels, които могат да бъдат смесвани и комбинирани помежду си за създаване на креативни и непредсказуеми истории.

Cartoon Network и The LEGO Group разкриват революционната си нова разработка чрез Франчайзинг проекта си Mixels

Колекция за събиране, състояща се от строителни комплекти на достъпни цени ще бъде представена в три етапа през 2014, а игровото настроение ще обхване феновете и ще ги потопи в мобилно пътуване из процъфтяващия свят на Mixels благодарение на специално приложение.

Mixels е рожба на съвместните усилия на Cartoon Network – водеща компания в забавленията за деца и The LEGO Group и тяхната световна слава в игрите, развиващи ума, уменията и фантазията. Двете компании обединиха сили, когато Cartoon Network Studios прояви интерес към създаване на оригинално съдържание, базирано на философията за игра с отворен финал като тази споделяна от LEGO®, а в същото време The LEGO Group насочваше усилията си към създаване на нова концепция с дребни фигурки – ето така се роди идеята Mixels. Съдържанието бе разработено от мулти-национален екип креативни разработчици, дизайнери и аниматори – от Лос Анджелис, през Атланта, Сан Диего и Кънектикът до Дания.

“Това е нова крачка в еволюцията на Cartoon Network Studios и начинът, по който ние създаваме оригинален продукт - интелектуална собственост,” казва Роб Сорчър – Главен специалист съдържание в Cartoon Network. “Това, че събрахме на едно място аниматори от световна величина и разработчици на игри с екипите на LEGO за създаване на продукти и дизайн очаквано се оказа взаимодействие с огромен заряд, което се превърна във витрина на най-силните качества на двата бранда.”

“Mixels ще допринесат за обогатяване на новаторското съдържание на програмата на Cartoon Network благодарение на безценното партньорство на Lego. Ние сме щастливи, че почитателите на Cartoon Network в Германия, Австрия, Швейцария, страните от Бенелюкса, Централана, Източна Европа и Русия много скоро ще опознаят  Mixels,” казва Щефан Шварцер, Вице-Президент Програмни и Криейтив услуги в Turner Broadcasting, за Германия, Австрия, Швейцария, страните от Бенелюкса, Централана, Източна Европа и Русия.

“Нашето партньорство с Cartoon Network се разгърна в процеса на работа – те са едни наистина много добри, разбиращи и подкрепящи ни партньори, които споделят нашата обич към децата,” казва Джил Уилферт, вице президент лицензи и развлекателни програми в The LEGO Group. “След като работихме рамо до рамо с тях в продължение на няколко години, вече със сигурност можем да кажем, че те действително разбират и приемат като свои основните ценности на нашата компания и това е причината да се вълнуваме, че тръгваме на това пътешествие, в което заедно с тях ще предложим на публиката едно изцяло интегрирано и стимулиращо въображението ново изживяване.”

“Модерните семейства са ангажирани с много неща едновременно и искат когато се забавляват, това да бъде перфектното забавление,” казва Стюарт Снайдър – президент и главен оперативен специалист в Turner, Анимация – Дивизия медия за деца и младежи. “Целият спектър платформи на Cartoon Network, комбинирани с различния поглед на обичаната марка LEGO ще ни дадат възможност да създадем едно изцяло интегрирано и богато изживяване от чистия бял лист хартия.”

Mixels ще разкрият на младите хора нови начини за съпреживяване на потапящите в своята реалност игри, които възпитават постоянство и творчески подход по време на физическото и виртуалното преживяване. Феновете и публиката ще се превърнат в съзидатели и активни участници в процеса като създават нови герои и съдържание. Това е един много пластов формат, изживяване на много нива, към което детето може да се присъедини по всяко време и от всяко място.

Този вълнуващ франчайзинг ще позволи на Cartoon Network Studios да се погрижи за повествователното съдържание, анимацията и дигиталните елементи, а на Cartoon Network Enterprises – да поеме всички рекламни стоки Mixels, с изключение на играчките. The LEGO Group ще съсредоточи усилия върху дизайна на Mixels играчките, производството и дистрибуцията им, както и лиценза на и правата върху LEGO Mixels.


Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg