Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Теми COCA-COLA обяви новата си глобална маркетинг стратегия

COCA-COLA обяви новата си глобална маркетинг стратегия
COCA-COLA обяви новата си глобална маркетинг стратегия
Cinefish.bg

Теми
COCA-COLA обяви новата си глобална маркетинг стратегия

22.01.2016, 13:53  |   Видяна: 983  |   Press Release  |   ГОРЕЩА ТЕМА
На бляскаво събитие компанията представи в България новата стратегия и комуникационната кампания “Taste The Feeling”

COCA-COLA обяви новата си глобална маркетинг стратегияCoca-Cola представи в София новата си глобална маркетинг стратегия „Един бранд“. За първи път компанията обединява всички продукти от семейството на Coca-Cola под един бранд и в една обща глобална кампания под надслов „Taste The Feeling”, която започва в цял свят тази година. Това е и новият слоган на компанията, който ще замести предходния “Отвори път на щастието“ от последните 7 години.

Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки може да предпочете своята Coca-Cola, с или без калории, която най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене.

COCA-COLA обяви новата си глобална маркетинг стратегияМащабната комуникационна кампания включва нова визуална идентичност, над 100 вълнуващи визии от световноизвестните модните фотографи Guy Aroch и Nacho Ricci, 10 клипа, нов слоган, интерактивна дигитална платформа, нова оригинална музика. „Taste The Feeling“ е името на новия химн на Coca-Cola, специално разработен от музикалните звезди Conrad Sewell и Avicii.

Българската премиера на „Taste The Feeling“ събра най-актуалните български звезди, сред които Никол Станкулова, Орлин Павлов, Рафи, Ангел Ковачев, Михаела Маринова, Калин Вельов и много други.

COCA-COLA обяви новата си глобална маркетинг стратегия„Coca-Cola не е само продукт за специални моменти, а ни помага да направим повече моменти специални. Това е идеята на кампанията - да преоткрием уникалния вкус на Coca-Cola и удоволствието за всички сетива. Връщаме се обратно към корените си.“, каза по време на събитието Камен Алексов, Търговски Директор на Coca-Cola за България и Адриатическия регион.

„България е много специална страна за Coca-Cola вече 50 години. В компанията са заети 2 000 души, като тя поддържа още 19 200 работни места в българската икономика. Заедно със своите клиенти и техни доставчици е добавила стойност към българската икономика в размер от над 270 милиона евро или 0.6% от БВП на страната“, каза Светослав Атанасов, Изпълнителен директор на Coca-Cola ХБК България.


Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

 
Cinefish.bg Cinefish.bg