Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Тв новини Бъдещи рекламисти участваха в приложна лекция по реклама

Бъдещи рекламисти участваха в приложна лекция по реклама
В рамките на кампанията, в която NESCAFÉ® 3in1 вдъхновява непрофесионалисти да създадат най-новата реклама на кафе микса, студенти получават съвети от практици.
Cinefish.bg

Тв новини
Бъдещи рекламисти участваха в приложна лекция по реклама

02.03.2012, 11:34  |   Видяна: 1887  |   Press Release  |   ТВ

В рамките на кампанията, в която NESCAFÉ® 3in1 вдъхновява непрофесионалисти да създадат най-новата реклама на кафе микса, студенти получават съвети от практици.

Конкурсът за бъдещи режисьори на NESCAFÉ 3in1, в рамките на който всеки има възможност да режисира и монтира новия рекламен видео клип на марката, продължава с пълна сила.

В рамките на кампанията, в която NESCAFÉ® 3in1 вдъхновява непрофесионалисти да създадат най-новата реклама на кафе микса, студенти получават съвети от практици.

За да насочат младите ентусиасти, организаторите дадоха възможност на студенти от Магистърска програма ‘Рекламен мениджмънт’ към департамент към „Кино, реклама и шоубизнес” на Нов български университет, да се срещнат с водещ рекламен специалист. По време на лекцията младежите успяха да разберат интересни детайли за създаването на кампанията, както и получиха ценни съвети за създаването на успешна реклама.

Студентите изпробваха и онлайн платформата на NESCAFÉ 3in1, където всеки може да се изяви като режисьор на най-новия рекламен видеоклип на марката.
Семинарът беше воден от Николай Ванчев, Art Director, в McCann Ericsson, една от водещите рекламни агенции в страната. Николай изрази радостта си, че NESCAFÉ 3in1 вдъхновява младите хора в България да преследват мечтите си и да развиват таланта си. Участниците в конкурса могат да направят себе си известни, като подпишат с имената си новата реклама на NESCAFÉ 3in1.

На специално създадената уеб платформа www.nescafe3in1director.com участниците ще имат възможност да създадат рекламния клип като творчески комбинират предварително зададени видео кадри и музика, подбрани за проекта от известните оператори от българската рекламна сфера - Емил Христов, Орлин Руевски, Антон Бакарски и Красимир Андонов. От тях ще се очаква да добавят и история в думи, която да бъде последната подправка към най-новата реклама на NESCAFÉ 3in1.

През 2012 г. NESCAFÉ 3in1 ще вдъхновява, провокира и стимулира младите хора чрез различни активности, които целят да събудят творческо мислене и артистичност у тях. За много от младежите това ще бъде първият режисьорски опит, който би могъл да се окаже решаващ за бъдещата им творческа кариера.

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

 
Cinefish.bg Cinefish.bg