Актьорът Хю Лори от популярния телевизионен сериал "Д-р Хаус" е новото мъжко лице на френския козметичен гигант "Л' Ореал", пише в-к "Дейли мейл".
Това е съвсем нова роля за 51-годишния британски актьор, който е най-високоплатената телевизионна звезда в американските сериали.
Лори се присъединява към други двама свои колеги и секс-символи, които станаха посланици на "Л'Ореал" - Джерард Бътлър и Патрик Демпси, допълва БТА. От френската фирма обявиха, че изборът на екранния "Д-р Хаус" дошъл съвсем естествено.
Тя не се нуждаела толкова от красиви манекени за рекламни лица, колкото от ярко изявени личности, които не се свенят да покажат, че използването на козметика може да бъде един оправдан за мъжете избор.
Търсенето и купуването на подобни продукти бележи значителен ръст през последните две години, отбелязва таблоидът. Използването на Хю Лори за рекламно лице е добра находка за френския концерн, считат специалистите. Много клиенти ще бъдат насърчени да ползват козметични продукти, без при това да бъде накърнена мъжката им гордост.
Благодарение на британския актьор лекарският сериал доби огромна популярност в цял свят. Но сега, след края на осмия сезон, Лори иска да загърби своя мизантропичен герой, пристрастен към викодина. Медийни спецове изчислиха, че Хю Лори е получавал рекордните 250 хиляди британски лири на епизод.
1 гласа