След като по една или друга причина, родните кино разпространители не ни предоставиха следните филми на големия Екран, алтернативите остават малко - пътуване в чужбина, за да можем все пак да ги гледаме на кино; пътуване до някой град с население над 100 000 (където думата „видеотека” все още не е отживелица), за да можем да ги купим или наемем на dvd / blu-ray с няколкомесечно закъснение, или най-вероятното – ежедневно отваряне на торентите, чакайки въпросните заглавия с по-добро качество.
Световна премиера – 03.12.2010 Световни приходи – 1.5 милиона долара
Въпреки, че голяма част от младата консуматорска публика определя филма като „гледал съм доста тъпи филми обаче тоя няма равен, във филма не става абсолюно нищо“, „Monsters” на Гарет Едуардс е един ФЕНОМЕНАЛЕН филм, феноменален не с фиииииууууууиииууу, взривове, пукотевици, неспирен екшън, адска динамика, покъртителен CGI и т.н., и т.н. ... Феноменален с красотата и чистота си. Солидна и много премерена човешка драма, разиграваща се на оригиналния научно-фантастичен и апокалиптичен фон, нищо прекалено, нищо излишно, нищо недостатъчно.
Въздействащи герои, вплели съдбите на коренно различните си животи в една. Искренна игра, заслужаваща големи награди, силно обкръжение от натуршчици. Истинско постижение в киното, неслучайно предизвикало фурор сред фестивали за независимо кино, критици, списания и кино форуми. Направен с по-малко от половин милион долара ...
Световна премиера – 23.04.2010 Световни приходи – 29 милиона долара
какво изпуснахме от филма – Солидно развлечение, изгарящо-съблазнителната Зоуи Салдана
Учебник за това, каква трябва да бъде една екшън комиксова адаптация – забавна, динамична и най-вече стилизирана. От началните надписи през героите, действието, екшъна, обратите, хумора, злодея и ... крайните надписи, всичко е изцяло в духа на комиксовото усещане, което носи една много приятна наслада (точно нещата, които аз лично не почувствах в „БСП – Бесни Страшни Пенсии“). Много приятната изненада e ролята на Джейсън Патрик като Макс – чудат злодей, какъвто рядко можеш да видиш. Учудващо слабо представяне в американския и световен бокс офис.
Световна премиера – 24.09.2010 Световни приходи – 138 милиона долара
Какво изпуснахме от филма - SLOW MOTION, какъвто не се среща често; древни легенди и семейна топлота ... в 3D
Вечната борба между доброто и злото този път е представена в лицето на говорещи нощни птици – сови, с човешки маниери. С леко и приятно начало, „Легенда за Пазителите“ прераства в един истински епос, в който визионерът Зак Снайдър вкарва своят неповторим допир, познат от „300“ и „Пазителите“.
Освен известните запазени марки на режисьора (засилена употреба на забавени кадри и голяма наситеност на цветовете), филмът изумява с човекоподобните изражения на героите и гласовата игра на актьорите, изразителна до толкова, сякаш гледаме „Карибски пирати“.
Световна премиера – 19.02.2010 Световни приходи – 294 милиона долара
Какво изпуснахме от филма – Най-добрата роля на Лео Ди Каприо; 2 часа и 20 минути, през които буквално не знаеш къде се намираш.
Не мога да си представя, какво е усещането да гледаш толкова „болен“ филм на кино ... за жалост няма и да разбера. С тази психарска лента, Мартин Скорсезе пренарежда собствените си „граници“ за кино, изграждайки смачкващо-мистериозна атмосфера и прогресивното деразвитие на героя.
Скорсезе ни дава много точно тълкуване на думата напрежение, а дързостта му превръща „Злокобен остров“ в неговия най-печеливш във финансово отношение филм. Чисто и просто, вторият най-добър психотрилър, който някога съм гледал.
Световна премиера – 30.04.2010 Световни приходи – 115 милиона долара
Какво изпуснахме от филма – Влизане в сънищата, водещо до реакция тип: „пффффф какво беше това?“; Сцена със сняг в стаята ...
След като видях за първи път (а по-късно за стотен) трейлъра на филма, „Кошмари на Елм Стрийт“ се превърна в едно от най-силно очакваните събития в живота ми, което така и не дочаках подобаващо ... Като история и драматургия, римейка не предлага нещо особено или много по-различно от оригинала. Наблюдават се немалко клишета, често срещани в съвременния хорър, но въпреки това има нещо силно привлекателно във филма.
Дебютна лента на Самюел Байер, „Кошмари на Елм Стрийт“ доказва за пореден път, че кинотворците, работели като режисьори на музикални видеоклипове и реклами, обръщат ОГРОМНО внимание на цветовете и цялостната визия на филмите си (пр. Ридли Скот, Дейвид Финчър, Майкъл Бей, Зак Снайдър и т.н.).
просто всеки разпространител решава дали да купи филма,т.е да го разпространява във съответната страна и в нашия случай явно са решили,че няма да имат имат големи приходи от филмите.
Много съм доволен от Легендата за пазителите,за съжеление много гадно ми стана когато ознах,че нямаше да го дават на големият екран.Злокобният остров и Кошмарите на Ел Стрийт(което си е чиста класика) опровергаха загубеното ми време за тяхното гледане
За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.
1 гласа
Много са яки! Супер много ме е яд и много искам да гледам "Кошмари на Елм Стрийт", "Легенда за пазителите" и "Загубеняците" на кино...