Джоли е най-богатата актриса 02.07.2009, 03:05 | club.bg
Анджелина Джоли, настоящата половинка на Брад Пит, с когото имат шест деца, оглави класацията на най-високоплатените актриси в Холивуд, която всяка година съставя сп. "Форбс", съобщи Ройтерс.
От юни 2008 г. до юни 2009 г. Джоли е спечелила 27 милиона долара.
Най-голямата част от средствата идват от филма "Неуловим", заснет от режисьора Тимур Бекмамбетов. Освен това актрисата е получила солиден хонорар за участието си в лентата "Salt", която още не е излезнала на екран.
На второ място в класацията на най-високоплатените актриси е бившата съпруга на Брад Пит - Дженифър Анистън.
За същия период тя е заработила 25 млн. долара. Повечето от тази сума е придобила благодарение на участието си в комедията "Марли и аз". Освен това Анистън продължава да получава пари от телевизионния сериал "Приятели", в който изпълни една от главните роли.
Мерил Стрийп заема трето място с приходи от 24 милиона долара. Най-много звездата е получила от участието си в екранизацията на мюзикъла "Mamma Mia!".
Критиците за „Марли и аз” 29.03.2009, 02:07 | синефиш.бг
"Марли и аз" е свежа, лека и приятна романтична комедия, в която едно семейство научава най-важните уроци в живота от своя малък и доста непослушен лабрадор." - Димитър Николов, Новинар
"Сигурно нещо съм се размекнал от сезона, или просто съм поостарял, но уважаеми киноманиаци, моята препоръка е да гледате този филм с отворено сърце." - Иван Хадживеликов, Експрес
"Актьорският състав в "Марли и аз" – винаги сладникавата Дженифър Анистън и чаровникът Оуен Уилсън, не предполага нещо повече от поредната романтична холивудска история. Под захаросаната повърхност на филма обаче се крие и частица от горчилката, с която се сблъскват всички, решили да вдигнат своя къща и да имат деца." - Програмата
"Не би могъл да бъде по обикновен. " - Скот Тобаяс, The Onion (A.V. Club)
"Ако герои, които говорят на кучета и кадри с реакцията на кучета са ви любими, то добавете няколко звезди към това ревю." - Джо Ноймайер, New York Daily News
"Краят, една дълга сцена със смъртта на кучето, е манипулативен и в разрез с веселяшката рекламна кампания на филма – по-скоро би разстроил подрастващите." - Chicago Reader, Андреа Гронвал
"Несъвършен, разхвърлян и понякога мъчителен филм, които има моменти на истински и неподправен хумор измежду захарина и тъгата." - Бетси Шарки, Los Angeles Times
"Топъл е забавен семеен филм, но поне веднъж ще пожелаете някой да изхвърли кучето." - Кърк Хъникът, The Hollywood Reporter
Наистина е супер стряскащо когато двойката се превърне в семейство, нямам предвид подписа в гражданското. Дори и след като е минал периода около 20-та година, когато си мислиш, че всичко ще остане прекрасно, независимо дали имаш две деца, куче и къща за подреждане. Пораснал си и вече знаеш, че всичко се променя, но когато това се случи, се чудиш как е било възможно кардинално да не си подготвен за този момент. За такива работи става дума в „Марли и аз”. И за Марли разбира се, който едно щуро куче, притежаващо огромна енергия и прекрасна неподправена обич. Със сигурност собствениците на кучешки сърца ще успеят да видят с други очи характера на прекрасния лабрадор и цялата история въобще. Въобще не си и помисляйте, че Марли и аз е комедия, нищо подобно. Това е филм с много забавни и весели моменти (благодарение на лудото куче), но лентата е по-драматична от колкото можете да си представите, особено ако сте загледали трейлъра или снимки от нея. Филмът е приятен за гледане и съвсем не е глупав. На моменти следродилната депресия на Джен и стихията на име Марли могат да ви дойдат в повече, но пък това го прави доста реалистичен и близък до нашия живот и чувства. Дженифър Анистън се справя отлично с ролята си и ни предлага цяла палитра от емоции. Всъщност най- трудното което успява да ни покаже е как нейната героиня се превръща от гадже, в съпруга и после в майка. Всичко това е изписано на лицето й, в усмивката й и в начина, по който се ядосва на Марли. Оуен Уилсън също успява да развие героя си Джон Грогън, който пораства, помирява се и разбира, че всъщност е щастлив. „Марли и аз” е за живота, такъв какъвто ти се случва, а не за този, който си планирал и желал. И за това, че докато непрекъснато искаш да имаш това, за което си мечтал, всъщност получаваш, това от което имаш нужда, това, което всъщност те прави щастлив - една рубрика, Джен, три хлапета и Марли. И всяко едно от тях е неповторимо и вълшебно, което прави живота ти пълноценен. ... още »
Дженифър Анистън, Оуен Уилсън и едър, оплезен лабрадор - всички накуп в романтична комедия. Не мога да скрия, че - до немалка степен благодарение и на трейлърите, което за пореден път ми напомня, че кой знае какво доверие не може да им се има - очакванията ми клоняха към абсолютно развлекателен филм, може би нещо от типа на "Бетовен". Настроение безспорно получих с шепи, но огромното съдържимо между забавните кадри до голяма степен ме изненада. За сметка на което - невероятно приятно.
"Марли и аз" всъщност е адаптация по едноименната автобиографична книга на американския журналист Джон Гроган, обхващаща доста продължителен период от живота му. Действието започва със сватбата му с Дженифър - също журналист, и двамата още съвсем млади и малко недозрели, макар и по различен начин. Тя - педантична, вечно планираща, една стъпка пред събитията, той - витаещ в облаците, добродушен мечтател. От там нататък следва една съвсем истинска история за странния танц на взаимоотношенията между мъж и жена, били те брачни или не. С целия си начален плам и ентусиазъм, последван от всевъзможните кризи, компромиси, възходи и падения, и наподобяващ ту танго, ту боксова среща. Същевременно, с течение на времето, може да се види как се променят и самите участници, намирайки нови, било то и временни равновесни точки, докато в крайна сметка се приближат към що годе стабилно положение.
В центъра на събитията обаче присъства и още една муцуна - торнадото в кучешки облик Марли, верен спътник на семейството от самото му зараждане, през огромно количество радостни и конфликтни моменти, а що се отнася до последните - нерядко и в тяхното дъно. Той обаче не носи само здравословната доза смях, въпреки постоянните каламбури, в които се забърква. Приказката, че домашният любимец - особено куче или котка - е същински член на семейството може да изглежда невероятно протъркана, но съм уверен, че след "Марли и аз" това ще могат да усетят дори онези, които никога не са имали такъв. Да не говорим за тези зрители, които гледат животинка, или още повече - са гледали такава продължително време.
Както стана дума, в главните роли са Дженифър Анистън и Оуен Уилсън - съответно мисис и мистър Гроган, и заедно с трите кучета в ролята на Марли, това до голяма степен обобщава актьорския състав. Към него не може да има наистина никакви забележки, а специално кучешката игра е на великолепно ниво - може би най-добрата, която някога съм гледал. Особено ценни, все пак, са включванията на Алън Аркин (в ролята на главния редактор Арни), както и Ерик Дейн (Себастиан) и различните детски роли. Не мога да пропусна и приятния, доста веселяшки саундтрак, който допълнително допринася за ведрото настроение.
В крайна сметка, комедия, с повече или по-малко драма - от вас зависи как ще го приемете - но във всички случаи двата часа на "Марли и аз" си заслужават всяка една секунда внимание и са едно от най-добрите неща в този жанр, излизало в продължение на наистина дълго време. И ако все пак решите да го пропуснете, то вероятно ще съжалявате.
Северноамериканският бокс офис отново е в разгара си с четири нови заглавия (всичките с впечатляващи резултати) и най-печелившият януарски уикенд в историята. Публиката наводни киносалоните и рекордът беше поставен в Деня на Мартин Лутър Кинг. Комедията „Paul Blart: Mall Cop” изпревари всички очаквания и излезе начело, а забранените за лица до 18 години „My Bloody Valentine 3D” и „Notorious” също генерираха завидни суми. Детският „Хотел за кучета” дебютира със задоволителен резултат и се включи в първата петица.
Дядо Коледа вероятно е направил подарък на холивудските студия, тъй като почти всички заглавия, дебютирали през последните четири седмици се радват на голям успех сред зрителите, които явно са в настроение за кино. Всъщност, от Коледа насам единайсет филма са стартирали със 17 или повече милиона долара. Миналата година по това време филмите с такива приходи са само четири. Общата печалба от топ 20 е $190 милиона за периода от петък до неделя, което задминава празничния уикенд около Деня на благодарността с 20%. Седмицата около Деня на Мартин Лутър Кинг никога не е била толкова финансово успешна. Очаква се с празника в понеделник четиридневната сметка на топ 20 да достигне $225 милиона или дори повече.
Sony оглавиха чартовете с 33.8 милиона долара с „Paul Blart: Mall Cop”, което изненада и най-оптимистичните прогнози на студиото. Семейната комедия отбеляза среден резултат от 10,751 долара на екран (от 3,144 кина) и установи Кевин Джеймс като привличащо публиката лице. Заставайки в центъра на хитовия сериал „King of Queens”, актьорът досега на имал възможността да играе в главна роля на големия екран. Вместо това винаги е бил подгряващ на вече утвърдени бокс офис титани като Уил Смит в „Хитч” и Адам Сандлър в „Обявявам ви за законни Чък и Лари”. “Бларт” дори победи дебютните резултати на последните филми и на двете звезди.
„Седем души” на Смит се добра до едва $14.9 милиона, докато „Приказки за лека нощ” на Сандлър дебютира с $27.5 милиона. Джеймс привлече главно отрицателни рецензии, което обаче не означаваше нищо за зрителите, търсещи 90 минути безмозъчна забава.
Клинт Истууд продължава да жъне успехи въпреки $95-те милиона, които четирите нови ленти отмъкнаха под носа му. „Гранд Торино” отбеляза малък спад от 25% през втория си уикенд и грабна $22.2 милиона. Warner Bros. се радват на продължителен успех с повечето филми на Клинт Истууд, тъй като по-възрастните фенове обикновено не гледат филма по време на дебютния му уикенд. Със $73.2 милиона вече в джоба, „Торино” може да приключи с $140 или повече милиона.
Битката за третото място беше тежка, но за трите дни от петък до неделя хорърът „My Bloody Valentine 3D” излезе победител. Ужасът на Lionsgate се задоволи с $21.9 милиона от 2,534 зали, средно по 8,642 долара на екран. Това е и най-големият дебют на 3D филм досега, като 1,033 (41%) от всичките зали го прожектират в дитигалната 3D версия. Допълнителните 2-3 долара на билет, които хората трябва да платят за новата технология, също помогна за набъбването на финалната сума. Това е и вторият най-добър дебют за студиото за последните 14 месеца след „Убийствен пъзел V” и неговите $30.1 милиона.
„Valentine” доказа нуждата от интересен хорър в началото на годината и последва успешния дебют на „Нероденият” от миналата седмица. Критиците този път са необичайно благосклонни към „Valentine”. Това е един от малкото уикенди, в които филмът с най-добри ревюта е кървав хорър.
Дори по-спокойният дебют на драмата „Not Easily Broken” генерира сензационен среден резултат. Студията издаде първата си партида нови филми след Коледа и публиката реагира, пълнейки кината. Топ 20 събра 143 милиона долара - с 15% по-успешен резултат от миналогодишния по същото време.
След четири седмици ограничени прожекции и невероятни резултати, „ Гранд Торино” увеличи броя на кината от 84 на 2,808 и събра $29 милиона. С невероятен среден резултат от 10,337 долара от екран, филмът подари на Истууд най-добрия дебют за половин вековната му кариера, като победи $18-те милиона на „Звездни каубои” от 2000 година. Този дебют се равнява на $24 милиона в днешни цени на билети, които „ Гранд Торино” все още бие.
Warner Bros. успешно са използвали и преди, стратегията да се прицелват във възрастни по това време на годината. Миналата зима студиото пусна „Ритни камбаната с финес” с Джак Никълсън и Морган Фриймън в 16 кина на Коледа, преди да увеличи прожекциите през януари. Филмът също стигна до върха на класацията и спечели $19.4 милиона за среден резултат от 6,662 долара. Преди четири години, „Момиче за милиони” на Истууд беше пуснат в едва осем кина в средата на декември, постепенно бяха добавяни зали и филмът се разпространяваше в цялата страна чак през седмия си уикенд – веднага след номинациите за „Оскар”. Приходите от тази седмица бяха $12.3 милиона. „Гранд Торино” безпроблемно задминава и двете ленти.
Сватбената комедия „Булчински войни” дебютира на второ място и прибра $21.5 милиона. В продукцията на Fox Кейт Хъдзън и Ан Хатауей са първи приятелки, чиито сватби са насрочени на една дата. Семейното заглавие събра средно по 6,665 долара от 3,226 кина. Това е и дебютът с най-много прожекции тази седмица. „Булчински войни” привлече главно представители на нежния пол - 80% от публиката са жени според проучванията на студиото, а 52% под 25 години. Компаниите често предлагат филми за жени през януари, тъй като по това време са плейофите на американския футбол и мъжете са по-трудна плячка.
Трилърът на Universal „Нероденият” надмина всички очаквания този уикенд като грабна $21.1 милиона долара. Прожектиран в 2,357 киносалона, лентата отбеляза средно по 8,950 долара на салон. Този дебют напомня за хорър хита на продуцентската къща Rogue Pictures „The Strangers”, който също се справи по-добре от очакваното и спечели 21 милиона и средно по 8,515 долара от екран. Rogue Pictures бяха закупени от Relativity Media. „Нероденият” спечели и от факта, че е първият хорър за новата година и конкуренцията е минимална. ... още »
Зрителите предпочетоха Дженифър Анистън пред Брад Пит 06.01.2009, 10:05 | синефиш.бг
Зрителите тази седмица наваксаха с празничните филми, които не успяха да гледат по Коледа. Топ 7 заглавията не са променили позициите си в класацията и отново на първо място е четириногата комедия „Марли и аз” с вече над 100 милиона долара приходи. Повечето продукции в десетката отбелязаха малки спадове от 20-35%, за което допринася и липсата на дебюти. 2009-а започва с летящ старт и с 8% по-печеливш топ 20 в сравнение с миналата година по същото време.
През втората седмица, откакто се прожектира „Марли и аз”, публиката похарчи за него 24.1 милиона долара. Лентата с Оуен Уилсън и Дженифър Анистън спечели с 34% по-малко - събра $106.5 милиона за 11 дни и е на път да се превърне в 12-ия филм с над $150 милиона за 2008-а. През 2007 г. 13 заглавия прескочиха тази летва. Със сегашната си скорост, „Марли и аз” може да приключи с около $160 милиона, като задмине 1$54-те милиона на „Хортън” и стане и най-хитовата продукция на Fox за годината.
Адам Сандлър отново се настани на второ място със семейната комедия „Приказки за лека нощ”, която спечели $20.3 милиона (26% по-малко от миналата седмица). От дебюта си до днес филмът е събрал $85.4 милиона за 11 дни и се е запътил към $130 милиона – всичките за касичката на Disney.
Сагата на Paramount с Брад Пит „Странният случай с Бенджамин Бътън” се задържа на третото място с 32% по-малко продадени билети или $18.4 милиона през втория си уикенд. Такъв тип спад е обичаен по-скоро за обикновените заглавия по това време на годината, но не и за филм с толкова очаквания и награди. И все пак драмата вече има впечатляващите 79 милиона долара за 11 дни и безпроблемно ще премине $130 милиона. Ако спечели номинация за „Оскар” за най-добър филм, общите приходи сериозно ще набъбнат, а Пит ще има възможност да предизвика бившата си съпруга за титлата „най-успешен хит на празничния сезон”.
Дженифър Анистън отново на върха 30.12.2008, 09:50 | синефиш.бг
Хората бяха в настроение за филми през коледния уикенд, а киносалоните се оказаха претъпкани, благодарение на четири нови заглавия, всяко от които натрупа над 30 милиона долара приходи от четвъртък до неделя.
Кучешката драма с Оуен Уилсън и Дженифър Анистън „Marley & Me” надмина всички очаквания и дебютира на първа позиция. Новата семейна комедия на Адам Сандлър „Приказки за лека нощ” и драмата с Брад Пит „Странният случай с Бенджамин Бътън” събраха почти еднакви суми. Том Круз също се намеси успешно с военния си трилър „Валкирия”. Северноамериканските зрители нямаха никакъв проблем с парите – филмите в топ 20 събраха 200 милиона долара, което е вторият най-добър резултат за 2008 след 18-20 юли, когато излезе „Черният рицар”. Тазседмичният бокс офис е дори по-впечатляващ, като имаме предвид, че в топ 10 няма нито едно продължение. Вместо това, зрителите похарчиха парите си за филми пълни със звезди, в които всеки намира нещо за себе си.
„Marley & Me” дебютира директно на първо място доста пред конкурентите си, с невероятните 37 милиона долара за периода от петък до неделя и $51.7 милиона от четвъртък. След няколко месеца изпълнени с разочарования, Fox най-накрая пуснаха суперхит, който събра средно по 10,632 долара на салон (от 3,480 кина). Студиото започна 2008 с хитове като „27 сватби”, „Телепорт”, и „Хортън”, но след това се спъна с филми, които не предизвикаха особен интерес.
Написан по едноименния бестселър, „Marley & Me” привлече вече подготвена публика, но студиото го рекламираше и на любители на кучета и семейства. Така в четвъртък приходите бяха $14.7 милиона, което е нов рекорд за дебют по Коледа (побеждавайки $10-те милиона на “Али” от 2001). Тъй като децата са във ваканция и по-голямата част от възрастните също са в почивка, всеки ден от седмицата е като събота за бокс офиса. Очаква се „Marley & Me” да достигне $100-те милиона до следващия уикенд.
Комедийното приключение на Disney „Приказки за лека нощ” се задоволи с второто място - $28.1 милиона за три дни и $38.6 милиона за периода четвъртък-неделя. Семейният филм с Адам Сандлър отбелязва средно по 7,625 долара на салон през трите дни и се радва на широка публика. Проучванията на студиото сочат, че 51% от зрителите са жени, а 52% са над 25. „Приказки за лека нощ” е насочен към същата публика, която гледа „Нощ в музея” на Бен Стилър и плати $42.2 милиона през четирите почивни дни по Коледа преди две години. Рецензиите не са позитивни, но хората се интересуват повече от звездите и ефектите в семейното приключение.
„Странният случай с Бенджамин Бътън” получи $27 милиона през уикенда и 39 милиона долара през четирите дни. Paramount се зарадва на 9,036 долара средно от 2,988 кина с разказа за човек, който неочаквано започва да старее наобратно. Филмът е на Дейвид Финчър и е с продължителност 147 минути, което означава, че повечето зали са предлагали само по четири прожекции на ден. Критиците са благосклонни и заглавието вече има пет номинации за “Златен глобус”. Мнозина очакват да е сред номинираните за най-добър филм в нощта на Оскарите на 22 февруари.
През първия си ден на голям екран филмът спечели 12 милиона долара, което го прави вторият най-добър дебют на Коледа след „Marley & Me”. 70% от зрителите са над 25 години, а 60% са жени. „Странният случай с Бенджамин Бътън” струва 150 милиона долара и е копродуциран от Warner Bros., които разпространяват филма отвъд океана. Номинациите за “Златен глобус” и тези на Академията, които ще бъдат обявени през януари, сериозно ще подпомогнат продукцията и приходите ще задминат бюджета.
MGM направиха чудо тази Коледа. Студиото заложи на залязваща звезда и идея, която отдавна е смятана за сигурен провал, но я превърна в голям хит. Това е военната драма с Том Круз „Валкирия”, която дебютира на четвърто място и прибра $21.5 милиона през уикенда и впечатляващите $30 милиона от четвъртък до неделя. С прожекции в 2,711 кина, трилърът разказва за опит за покушение срещу Хитлер и отбеляза средно по 7,942 долара на салон. Дебютът на „Валкирия” е подобен на този на “Последният самурай” ($24.3 милиона) и „Съучастникът” ($24.7 милиона), въпреки че и двата не стартираха в празничния сезон. ... още »