Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Теми „Забраненото кралство" на върха в САЩ

„Забраненото кралство на върха в САЩ
Източното фентъзи „Забраненото кралство" се изкачи на върха на седмичната класация
Cinefish.bg

Теми
„Забраненото кралство" на върха в САЩ

22.04.2008, 14:04  |   Видяна: 1394  |   синефиш.бг  |   ГОРЕЩА ТЕМА
Благодарение само на два нови филма, приходите от последния уикенд са малко повече от същия уикенд на миналата година, но като цяло резултатите за периода са тревожно ниски.

Източното фентъзи „Забраненото кралство" се изкачи на върха на седмичната класация с $20.9 млн. от около 3900 екрана в 3151 кина.

Продукцията на Lionsgate се предлага като семейно приключение, хибрид между „Магьосникът от Оз" и „Тигър и дракон", и като първата среща на екрана на Джаки Чан и Джет Ли, всеки от които има голям брой фенове.
Стартът на „Забраненото кралство" е сред най-високите и за двамата и посещаемостта е близка до тази при филмите на Чан „Шанхайско пладне" и „Шанхайски рицари".

Последната палава комедия на продуцента Джъд Апатоу и екипа му, "Прелъстен и изоставен", взе $17.3 млн. от около 3400 екрана в 2798 кина и така се справи малко по-добре от подобния „Хем боли, хем сърби". Силно рекламираната и разпространявана от Universal Pictures комедия - също като предишните продукции на Апатоу, „40-годишният девственик" и „Позабременяла" - струва $30 млн. но не достига техните приходи. Извън „Забраненото кралство" и „Прелъстен и изоставен", няма кой знае какво.

88 минути" с Ал Пачино събра скромната сума от $6.8 млн. от 2168 киносалона, благодарение и на лошия маркетинг, от който не ставаше ясно дали филмът е трилър в реално време или обичайната загадка със сериен убиец.

Креационистката пропаганда „Expelled: No Intelligence Allowed", нарочена за документална лента в маниера на Майкъл Мур, придоби $3.2 млн. от 1052 места. Макар и не много, това не е провал, имайки предвид жанра и независимото разпространение.

Победителят от предишния уикенд „Абитуриенти" намали зрителите си с 56 процента и с $9.1 млн. стигна до $32.6 млн. за десетте си дни по екраните.

Спадът е типичен за жанра и не е толкова страшен, колкото на други две заглавия - „Улични крале" и „Smart People", които се сриват с по 60 процента всеки.

Публиката продължава да пренебрегва „Момичето на отбора", като зрителите са с 52 процента по-малко от предишния уикенд, а общата сума е само $26.6 млн. за 17 дни. По-щастлива е съдбата на комарджийския трилър „21", който вече има почти $70 млн. за 24 дни.
Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg