Ритуалът на студията да предлагат в края на август слаби филми вече е в сила. Това позволи на "Тропическа буря" да остане на върха втора поредна седмица с приходи от $16.1 милиона. Четири нови филма, повечето от които могат да се определят като провали, влизат в киносалоните. Като само един има шанса да се пробва за първото място. Universal пускат поредния екшън с Джейсън Стейтъм – „Смъртоносна надпревара", а Fox и Sony отговарят с тийн комедиите „Рокаджията" и „The House Bunny". Айс Кюб също се присъединява със спортния филм на MGM' „The Longshots". Имайки предвид слабите заглавия и финалният уикенд на Олимпийските игри, които задържаха 30 милиона души всяка вечер вкъщи, филмовият край на седмицата със сигурност няма да е от най-печелившите.
Ана Фарис временно прекратява пародиите на хоръри с колежанската комедия „The House Bunny". Тя е в ролята на бивш модел на Playboy, който се заема с лидерската позиция на колежанско сестринство. Sony се целят в тийнейджъри и младежи от двата пола с тази история за сексапилни жени, които могат да привлекат не малко момчета в киносалона. Проблемът е, че според специалистите Фарис не е сериозен магнит, особено извън „Страшен филм", където сме свикнали да я гледаме. На 2,600 екрана „The House Bunny" се очакваше да събере 8 милиона през уикенда. Но изненадващо събра $15.1 и се нареди на второ място.
Екшън звездата Джейсън Стейтъм отново е на големия екран, този път като шофьор, решен да спечели надпревара, в която затворници се състезават и убиват, за да спечелят свободата си. „Смъртоносна надпревара" е режисиран от Пол Андерсън, който има сравнителен успех с хитове като „Смъртоносна битка" „Смъртоносен хоризонт", „Заразно зло" и "Пришълецът срещу хищникът". Звездата в главната роля и режисьорът ще привлекът не малко младежи, които най-често посещават киносалоните. Стейтъм не е Уил Смит, но с всяко следващо заглавие води все повече фенове в залата. С 2,400 салона, „Смъртоносна надпревара" се очакваше да прибере $13 милиона за първия си уикенд. Резултатът му е $12.3 милиона и на трето място в класацията.
На четвърто място е хитът за годината "Черният рицар" с $10.3 милиона през шестия си уикенд. Най-лошо се срина "Star Wars: The Clone Wars" - с 61% до 5.7 милиона и има само $25 милиона за 10 дни. Лентата на Warner Bros. ще приключи пътя си с $36-38 милиона. Следва "Pineapple Express" на Sony с $5.6 милиона.
Fox пък се опитаха да приберат парите на отегчените тийнейджъри, които все още не са се върнали на училище с „Рокаджията". Във филма играе звездата от „The Office", Рейн Уилсън в ролята на провалил се барабанист, който се присъединява към новата група на племенника си. Студиото вече пусна филма по кината още в сряда, за да се възползва от летните ваканционни дни. По-малките деца, които не могат да гледат забранените за тях комедии на Уил Ферел, Сет Роугън и Бен Стилър ще са голяма част от публиката на тази продукция. Като цяло обаче на лентата й липсва необходимото за добро представяне в боксофиса. В 2,627 кина, „Рокаджията" падна много под надеждите на студиото за приходи от около 8 милиона долара за три дни и общо 11 за 5, накрая получи само $2.75 милиона от 2,784 кина.
0 гласа