Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Филми „Трансформърс: Ера на изтребление” води в Наградите за продуктово позициониране

„Трансформърс: Ера на изтребление” води в Наградите за продуктово позициониране
Cinefish.bg

Филми
„Трансформърс: Ера на изтребление” води в Наградите за продуктово позициониране

06.03.2015, 09:02  |   Видяна: 2108  |   синефиш.бг  |   ФИЛМ
Да, има и такива награди в света на киното и те се раздават от 15 години насам. Миналата година е имало 35 филма, стигнали до номер едно в бокс офис класациите отвъд океана със средно 13, 3 продукта, включени в тях. Трудно е да се разбере на какъв принцип се раздават тези отличия, защото не само бройката на продуктите във филмите е от значение. Ето и някои от категориите и победителите:

За цялостно продуктово позициониране Apple спечели с присъствие в 9 филма през 2014.

Наградата за най-добро продуктово позициониране на различни марки отива в „Трансформърс: Ера на изтребление”. Екшънът е успял да включи в сюжета си 55 марки! Той обаче е премиран и в категорията за най-лошо продуктово позициониране с Beats.

Отличието за най-добро продуктово позициониране в номиниран за „Оскар” филм е за „Теория на всичко” и марката Tide, която се появява в сцената, в която Стивън Хоукинг ухажва Джейн като й изпраща кутия от почистващия препарат.

Наградата за най-добър продукт, свързан с филм,
е за маркетинговата на кампания и Snickers и филма „Годзила”.

„Lego: филмът” е отличен за въздействие на продуктовото позициониране. Благодарение на екранното си присъствие, компанията е отчела 11% увеличение на продажбите след премиерата на филма.


Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg