Главният герой в "Супер дерби" – Кристиян, е собственик на магазин за редки марки вина в Копенхаген. В началото на филма Кристиян страда заради наближаващата дата на повторния брак на бившата му съпруга – темпераментната Анна, спортен агент, заминала за Буенос Айрес, за да живее с един от най-печално известните футболисти – Хуан Диас. Освен това Кристиян не може да понася аржентински вина, заради което още повече се дразни. Магазинът на Кристиян е пред прага на фалит – не само заради икономическите условия, но и защото собственикът му е придобил навика да изпива голяма част от стоката. Отношенията между него и сина му Оскар също са обтегнати.
Един ден, допивайки поредната скъпа бутилка вино, Кристиян намира смелост и заминава с Оскар в Буенос Айрес с идеята да спечели отново сърцето на Анна. Само че това е много по-лесно на теория, отколкото на практика. Подобно на другите филми на Мадсен – A Love Story и Прага, "Супер дерби" е посветен на разпадаща се и вероятно обречена връзка, както и на ролята на географските места в живота ни. Докато се шляе самотен из улиците на Буенос Айрес, стегнатият Кристиян се учи да се поотпуска и да приема както нещата, които му предлага Буенос Айрес, така и мисълта, че двамата с Анна не са създадени един за друг. Това пътешествие не е от лесните – докато Кристиян се опитва да приеме желанието на Хуан да се сприятелят и невъздържаните му прояви на младежка енергия и мъжественост (футболистът често се появява, „облечен” само в кърпа), той се натъква на поредната пречка.
Докато предишните филми са концентрирани върху болката от това да оставиш някого да си отиде, Супер дерби търси възможните положителни страни на една такава раздяла. Достойна и забавна добавка във филмографията на един от най-постоянно интригуващите датски режисьори.