100 т. „Най-добрият американски филм за жените от началото на годината, най-вероятно най-добрият и до края на годината". Мик Ласал San Francisco Chronicle 88 т. "Сценарият на Майкъл Патрик Кинг дърпа най-точните струни и изгражда топлото, познато усещане от сериите , които също са написани от него." Джесика Рийвс Chicago Tribune
83 т. "Филмът пресъздава директно първичната привлекателност на сериала , която е в сладкото, тъжно и дръзко удоволствие да споделяш компанията на тези жени." Оуен Глайберман Entertainment Weekly80 т. "Този филм не е романтична комедия в съвременния смисъл, въпреки че на моменти е романтичен и постоянно много забавен. Но същевременно е емоционално реалистичен, дори брутален." Карина Чокано Los Angeles Times
80 т. "Туптящото сърце на филма е приятелството между жените, които намериха някакво щастие във финала на сериала през 2004. Сега всяка от тях е на свой, личен кръстопът и се нуждае от останалите повече от всякога." Елизабен Уайцман New York Daily News
70 т. "Не толкова филм, колкото система за доставка на сетивни наслади, слънчева романтика и дизайнерски, маркови продукти. В реалния живот това би довело до диабетичен шок (или поне съсипан кредитен рейтинг)." Ан Хорнадей Washington Post
63 т. "Режисьорът-сценарист Майкъл Патрик Кинг, който е творческата сила зад последните сезони на сериала, не може да прикрие факта, че в основата си филмът е пет тв епизода, залепени заедно (само три щеше да е достатъчно). Но във всяка минута от сценария му има повече истина за остаряването, отколкото в целия "Индиана Джоунс 4"." Питър Травърс Rolling Stone
50 т. "За емоционалната значимост на сериала по отношение на самотните жени е написано толкова много, че аз вероятно не мога да добавя нищо, освен че и по телевизията, и на кино, бездуховният материализъм и искреният копнеж за любов винаги стигат до взаимно отрицание, след които не остава нищо освен това - ситком." Дж. Р. Джоунс Chicago Reader
50 т. "За тези, които не са сред най-верните почитатели на "Сексът и градът", филмът е болезнено преживяване, може би най-дългите 148 минути, които ще пракарат в киносалон тази година. Да гледате как расте тревата е далеч по-драматично и удовлетворяващо." Джеймс Берардинели ReelViews
50 т. "Имаме 145-минутен филм, съдържащ само едно (1) остроумно изречение: "40 години е последната възраст, в която една булка може да бъде фотографирана, без резултатът да прилича на творба на Даян Арбъс. Тя е американска фотографка, известна с портрети на травестити, джуджета и проститутки." Роджър Еберт Chicago Sun-Times
40 т. "Истинският проблем на "Сексът и градът" е, че с изключение на няколко добри шеги, филмът е просто отегчителен." Пит Хаар Film Threat
40 т. "Сара Джесика Паркър прекарва повече от времето си на екрана в позиране, а не в играене: Почти всяко движение и всеки жест изглеждат измислени като за пред камерата, което е обратното на същността на нейната героиня." Стефани Закарек Salon.com
40 т. "За разлика от сериите, които бяха остроумни, бързи и самоиронични – о, и секси, филмът е сериозен, често безцелен (никой ли не знае как се прави сюжет?), визуално безинтересен (освен модните шоута) и твърде проточен." Джо Моргенстърн Wall Street Journal
30 т. "Филмът е една вулгарна, креслива, крайно повърхностна и прекалено дълга притурка (2 часа и 22 минути) към сериала .." Маноя Даргис The New York Times
0 т. „Лошите летни филми, пресилено красиви и абсолютно безсмислени, напоследък не са никакво изключение – нито шумът, който се вдига около тях, е глухият тропот на културата, стигнала до твърдото дъно. Обаче този изглежда уникално лош; разбива и представите ни, и твърдото дъно, за да падне още по-ниско" Рик Гроен The Globe and Mail (Toronto)