Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис Седмият “Бързи и яростни” продължава да доминира в родната бокс офис класация

Седмият “Бързи и яростни” продължава да доминира в родната бокс офис класация
Седмият “Бързи и яростни” продължава да доминира в родната бокс офис класация
Cinefish.bg

Бокс офис
Седмият “Бързи и яростни” продължава да доминира в родната бокс офис класация

15.04.2015, 09:39  |   Видяна: 1551  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС
Напълно очаквано силно дискутираната седма част на “Бързи и яростни” продължава да трупа големи приходи в България. Лентата на Джеймс Уан остави зад гърба си всички премиерни заглавия от края на миналата седмица и отново оглавява родната бокс офис класация. За изминалия уикенд (10-13 април) “Бързи и яростни 7” е вкарал в касите на кината 411 441 лева, а общите приходи от състоялата се преди десет дни премиера вече се равняват на впечатляващите за нетриизмерно заглавие 1 953 935 лева (238 701 зрители).

Бързи и яростни 7 (2015)Още тази седмица филма ще премине границата от два милиона лева и ще се присъедини към хитове от ранга на “Ледена епоха 4: Континентален дрейф”, “Мисия Лондон” и “Карибски пирати: В непознати води”. Преди да бъде свален от екраните “Бързи и яростни 7” най-вероятно ще подобри постижението на “Континентален дрейф” (2 690 037 лева) и ще се превърне във втория най-касов филм в историята на българското киноразпространение (на първа позиция е натрупалия над 5.3 милиона лева “Аватар”).

Седмият “Бързи и яростни” се представя и значително по-добре от петата и шеста част от поредицата, които за първите си десет дни по родните кина натрупаха съответно 654 983 лева и 1 084 168 лева. В световен мащаб екшъна с Вин Дизел е спечелил 801 989 009 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от малко над 300 милиона долара.

У домаВтората позиция в класацията е заета от триизмерната анимация ”У дома”, която се върти по кината от близо три седмици насам. За този период от време лентата е натрупала 606 215 лева – напълно задоволителен резултат за анимирана продукция, която не е част от вече изградена и позната на публиката поредица. ”У дома” се представя по-слабо от “Рио” (645 921 лева за три седмици) и “Спонджбоб: Гъба на сухо” (688 557 лева за три седмици) и има вероятност границата от един милион лева да не бъде премината.

Въпреки това лентата може да бъде счетена за напълно приличен успех, особено като се има предвид конкуренцията в лицето на също насочените към младата публика “Пепеляшка” и “Бързи и яростни 7”. Общо по света ”У дома” е спечелил 242 485 171 долара, при общ бюджет от малко над 200 милиона долара.

Пандиз експерт (2015)На трето място е премиерната комедия “Пандиз експерт”. За първия си уикенд на родна почва (10-13 април) филма с Уил Феръл и Кевин Харт е вкарал в касите на кината 38 755 лева, а като към това се добави и спечеленото от предпремиерните прожекции сумата се увеличава на 71 552 лева (7400 зрители). Въпреки че не става дума за впечатляващ дебют, “Пандиз експерт” все пак стартира с по-добри финансови постъпления от тези на “Ченгета в резерв” (41 925 лева) и “Ченге за един ден” (64 542 лева).

Конкуренцията в лицето на “Бързи и яростни 7” оказва своето влияние, но все пак “Пандиз експерт” е този тип комедии, които имат публика в България, и преди да бъде свален от екраните филма на Итън Коен най-вероятно ще премине границата 300 хиляди лева.

Ex Machina: Бог от машината (2015)Четвъртата позиция е заета от британската научна фантастика “Ex Machina: Бог от машината”. За изминалия уикенд (10-13 април) премиерната лента на Алекс Гарланд е спечелила 25 360 лева (2890 зрители), което е очаквано скромен резултат за оригинална европейска продукция, която не бе предшествана от силна рекламна кампания и чиято премиера се състоя точно когато вниманието на голяма част от публиката е насочено към “Бързи и яростни 7”.

Стартът на “Ex Machina” е по-слаб от този на “Робокоп” (89 669 лева) и “Чапи” (52 822 лева) и имайки предвид предпочитанията на родната публика филма едва ли ще набере повече скорост в следващите седмици. От състоялата се преди четири дни премиера досега, “Ex Machina” е натрупал в световен мащаб 6 858 342 долара, при бюджет за снимки от 11 милиона евро.

Пепеляшка (2015)На пето място в класацията застава “Пепеляшка”. За пет седмици по българските киноекрани филма на Кенет Брана е натрупал 684 025 лева, което е напълно приличен резултат за приказно фентъзи, което не може да разчита на по-скъпите триизмерни прожекции. “Пепеляшка” вече подобри постижението на силно дискутирания “Снежанка и ловецът” (465 хиляди лева) и по всяка вероятност ще бъде свален от екраните с приходи от около 900 хиляди лева. До момента по света лентата с Лили Джеймс е спечелила 436 686 540 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от около 170 милиона.

Най-дългото пътуване (2015)Драмата “Най-дългото пътуване” е на шеста позиция, със спечелени за изминалия уикенд (10-13 април) 15 655 лева. Романите на Никълъс Спаркс се радват на голяма популярност и в България, но от друга страна филмовите адаптации на същите тези романи не вкарват голям брой зрители в киносалоните. Скромният дебют на “Най-дългото пътуване” е поредното доказателство за това и спечеленото до момента отстъпва на постиженията на “Любовна терапия” (26 802 лева) и предишната екранизация на роман на Никълъс Спаркс “Най-доброто в мен” (19 561 лева). Досегашните световни приходи на “Най-дългото пътуване” се равняват на разочароващите 15 899 956 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от около 80 милиона.

ФокусКримката с Уил Смит “Фокус” заема седмо място в класацията, като за близо един месец по кината е натрупала 395 533 лева.

Лентата компенсира за разочароващото представяне на предишния голям студиен филм на Смит, “Земята: Ново начало”, и ако бъде задържана на екран поне още три седмици ще достигне границата от половин милион лева. Световните приходи на “Фокус” се равняват на 148 144 851 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от малко над 100 милиона долара.

Дивергенти 2: Бунтовници (2015)Фантастиката “Дивергенти 2: Бунтовници” е на осма позиция, със спечелени за близо един месец в България 223 581 лева.

Като цяло представянето на “Бунтовници” бледнее пред постиженията на първите продължения на “Здрач” и “Игрите на глада”, но от друга страна лентата вече е натрупала по-добри приходи от тези на своя предшественик “Дивергенти” (197 563 лева за четири седмици). Общо по света “Бунтовници” е спечелил 250 008 645 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от около 180 милиона долара.


Съседското момчеПсихологическият трилър на Роб Коен “Съседското момче” застава на девето място в класацията. За три седмици в България филма с Дженифър Лопес е спечелил 65 248 лева и преди да бъде свален от екраните ще достигне границата от 100 хиляди лева.

Съседското момче” изостава от предишния филм на Роб Коен, “Детектив Алекс Крос”, който за три седмици регистрира приходи от 88 170 лева. В световен мащаб трилъра е натрупал 48 958 255 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от 35 милиона долара.

Спонджбоб: Гъба на сухо (2015)Десетата позиция е заета от анимацията “Спонджбоб: Гъба на сухо”, която се върти по кината от осем седмици насам. За този период от време лентата е спечелила 871 914 лева, което е значително по-добър резултат от този на предишния голям анимационен проект на Парамаунт Пикчърс “Ранго” (крайни приходи от близо 300 хиляди лева).

Границата от един милион лева няма да бъде достигната и в най-добрия случай “Гъба на сухо” ще приключи българския си кинопоход с приходи от малко над 900 хиляди лева.





Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

 
Cinefish.bg Cinefish.bg