Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис Продължението на “Как да си дресираш дракон” е новия лидер в родния бокс офис

Продължението на “Как да си дресираш дракон” е новия лидер в родния бокс офис
Продължението на “Как да си дресираш дракон” е новия лидер в родния бокс офис
Cinefish.bg

Бокс офис
Продължението на “Как да си дресираш дракон” е новия лидер в родния бокс офис

25.06.2014, 10:41  |   Видяна: 2438  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС

Високобюджетната 3D-анимация “Как да си дресираш дракон 2” успя да детронира от лидерската позиция фентъзи-лентата “Господарка на злото”, която оглавяваше родния бокс офис в продължение на цели три седмици. Продължението на изненадващия анимиран хит от 2010-та година остави зад гърба си екшън-комедията “Внедрени в час 2” и за първите три дни на родна почва (20-22 юни) вкара в касите на кината общо 203 590 лева.

Как да си дресираш дракон 2 (2014)Напълно очаквано “Как да си дресираш дракон 2” стартира с по-добри резултати от тези на предшественика си (който преди четири години дебютира с приходи от 124 273 лева) и още от сега е ясно, че границата от половин милион лева ще бъде достигната до една седмица и половина.

140-милионната анимация бе предшествана от прилична реклама в целия свят и поне що се отнася до България тя със сигурност ще се представи значително по-добре от първата част, която от своя страна беше принудена да се конкурира с “Мисия Лондон” и бе свалена от екраните с приходи от малко над 300 хиляди лева.
Тукашната публика продължава активно да подкрепя скъпите триизмерни анимации и няма да бъде изненадващо ако “Как да си дресираш дракон 2” успее да се добере до границата от един милион лева. Общо по света лентата на DreamWorks Animation е натрупала близо 200 милиона долара.

Внедрени в час 2 (2014)Втората позиция в класацията е заета от премиерния “Внедрени в час 2”, който за първия си уикенд в България е натрупал общо 67 791 лева – очаквано подобрение в сравнение с постижението на първата част, която през 2012-та година стартира с приходи от 31 790 лева. Като се добави и спечеленото от предпремиерните прожекции общата сума на “Внедрени в час 2” се увеличава на 131 935 лева. Въпреки конкуренцията и липсата на триизмерни прожекции екшън-комедията с Джона Хил и Чанинг Тейтъм стартира със сравнително прилични приходи и със сигурност ще се представи по-добре от първата част (която преди две години бе засенчена от “Джон Картър: Между два свята” и приключи похода си по кината с приходи от около 150 хиляди лева).

"Внедрени в час 2" ще подобри постижението на скорошния “Ченге за един ден” и в най-добрия случай ще успее да натрупа приходи от близо 400 хиляди лева. До момента по света лентата на продуцента Нийл Мориц е спечелила 151 749 575 долара, при бюджет за снимки и реклама от над 60 милиона.

Господарка на злото (2014)Лидерът от изминалите три седмици “Господарка на злото” сега заема трето място, със спечелени за един месец 1 093 261 лева. Фентъзи-лентата с Анджелина Джоли определено надмина предварителните очаквания и се превърна в една от малкото оригинални продукции, които натрупаха приходи от над един милион лева. Интересът на публиката продължава да бъде голям и поне още една седмица “Господарка на злото” ще продължи да вкарва в кината стабилен брой зрители. Лентата на Робърт Стромбърг се представя значително по-добре от “Оз, великият и могъщият” и “Снежанка и Ловецът” и в най-добрия случай тя ще подобри постижението на библейския епос “Ной” (който натрупа над 1.5 милиона долара и в момента е най-успешния филм в България за 2014-та година).

На ръба на утрешния денФантастичният екшън “На ръба на утрешния ден” е на четвърта позиция в класацията. Високобюджетната продукция на Дъг Лаймън разочарова с приходите си в Съединените щати, но от друга страна се представя задоволително на българска почва. За изминалите три седмици от премиерата си “На ръба на утрешния ден” е спечелил общо 397 622 лева, което е прилично постижение за оригинална научна фантастика, която бе принудена да се конкурира с изненадващия хит “Господарка на злото”. Границата от половин милион лева ще бъде надмината до седмица и половина и това ще превърне “На ръба на утрешния ден” в най-големия бокс офис успех на Том Круз от три години насам.

Който оцелее ще разказваР
ежисираният от Сет Макфарлън “Който оцелее ще разказва” застава на пето място, със спечелени за три седмици 202 699 лева – не особено впечатляващ, но все пак задоволителен резултат за оригинална уестърн-комедия, която се прожектира единствено в традиционния 2D-формат. Успехът на предишния филм на Сет Макфарлън "Приятелю, Тед" няма да бъде повторен, но имайки предвид конкуренцията, високото възрастово ограничение на “Който оцелее ще разказва” и слабата популярност на уестърн-жанра сред младата публика, представянето на лентата може да бъде сметнато за сравнително успешно. Общо по света “Който оцелее ще разказва” е спечелил 72 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от малко над 50 милиона.

Вината в нашите звезди (2014)Шестата позиция в класацията е заета от драмата “Вината в нашите звезди”, която за десет дни по кината е натрупала 66 315 лева – очаквано скромен резултат за оригинално заглавие, което е насочено главно към младата женска публика.

Въпреки популярността на едноименния роман-първоизточник “Вината в нашите звезди” няма да бъде запомнен със силното си представяне в родния бокс офис и по всяка вероятност ще приключи похода си по кината с приходи в рамките на 150-170 хиляди лева.

Филмът на Джош Буун се представя по-слабо от скорошната младежка адаптация “Дивергенти”, но все пак приходите са по-добри от тези на финансовите разочарования “Скитница” и “Прелестни създания”. В световен мащаб “Вината в нашите звезди” е натрупал 164 726 003 долара, при бюджет за снимки и реклама от около 20 милиона долара.

Х-Мен: Дни на отминалото бъдеще (2014)На седмо място е комиксовия екшън "Х-Мен: Дни на отминалото бъдеще", който за пет седмици в България е спечелил общо 482 323 лева – представяне, което превръща лентата в най-успешната част от стартиралия през 2000-та година франчайз "Х-Мен”.

Спечеленото от “Дни на отминалото бъдеще" бледнее пред постиженията на конкурентните комиксови ленти “Отмъстителите 3D” и “Железният човек 3” (с  приходи от над един милион лева), но това съвсем не е изненадващо, тъй като "Х-Мен” никога не е била сред най-печелившите комиксови поредици в България. Все пак (имайки предвид конкуренцията) лентата на Брайън Сингър се представя достойно на родна почва и до няколко дни границата от половин милион лева ще бъде надмината.

Заедно по принуда (2014)"
Заедно по принуда" застава на осма позиция, със спечелени за един месец 141 397 лева. Най-новата комедия на Адам Сандлър се представя малко по-добре от “Браво, момчето ми!”, но от друга страна приходите са по-слаби от тези на “Жена назаем”.

Все пак Сандлър продължава да привлича приличен брой зрители в кината и въпреки силната конкуренция “Заедно по принуда” ще успее да достигне границата от 200 хиляди лева. До момента близо 20 хиляди зрители са изгледали комедията на голям екран. В световен мащаб лентата на Франк Корачи е натрупала 63 милиона долара.

Годзила (2014)Деветото място е заето от 200-милионния “Годзила”, който се прожектира в България от шест седмици насам и за този период от време е натрупал общо 712 935 лева. Мащабният филм с Брайън Кранстън оправда очакванията по отношение на родния бокс офис и остави далеч зад себе си миналогодишния екшън на Гилермо дел Торо “Огненият пръстен” (който също разказваше за човешката борба срещу огромни чудовища). Границата от един милион лева няма да бъде достигната, но въпреки това “Годзила” вече се счита  за един от стабилните хитове на пролетно-летния сезон. Общо по света лентата е натрупала 477 646 498 долара.

Принцесата на Монако (2014)Вдъхновеният от истински събития “Принцесата на Монако” заема десета позиция, със спечелени за пет седмици 158 787 лева. След слабия си стартов уикенд драмата с Никол Кидман успя да набере малко повече скорост и сега може да се похвали с ако не големи, то прилични за подобно заглавие приходи.

До момента над 20 хиляди зрители са изгледали “Принцесата на Монако” на голям екран, което е достойно постижение за оригинална историческа драма, която е насочена към по-възрастната публика и която не бе предшествана от силна рекламна кампания. В най-добрия случай филма на Араш Амел ще приключи представянето си с приходи от около 180 хиляди лева. В световен мащаб натрупаното от “Принцесата на Монако” се равнява на 14 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от около 40 милиона.



Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg