Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис "Отмъстителите: Ерата на Ултрон" продължава да доминира в родната бокс офис класация

Отмъстителите: Ерата на Ултрон продължава да доминира в родната бокс офис класация
"Отмъстителите: Ерата на Ултрон" продължава да доминира в родната бокс офис класация
Cinefish.bg

Бокс офис
"Отмъстителите: Ерата на Ултрон" продължава да доминира в родната бокс офис класация

13.05.2015, 09:52  |   Видяна: 1541  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС
Без да бъде изправен пред сериозна конкуренция и тази седмица "Отмъстителите: Ерата на Ултрон" отново оглавява българския бокс офис. Триизмерната лента на Джос Уедън се пребори с три премиерни заглавия и за трета поредна седмица е на върха на родната бокс офис класация. За изминалия уикенд (8-10 май) "Ерата на Ултрон" е вкарал в кината 7706 зрители, а приходите му за същия период от време се равняват на 84 636 лева.

Отмъстителите: Ерата на Ултрон (2015)От състоялата се преди близо три седмици премиера комиксовия екшън е натрупал общо 984 003 лева и още тази седмица ще премине границата от един милион лева.

"Ерата на Ултрон" няма шанс да подобри постижението на конкурентния блокбастър “Бързи и яростни 7”, но за сметка на това филма със сигурност ще натрупа по-добри приходи от тези на оригиналния "Отмъстителите" (който през 2012-та приключи кинопохода си с 1 157 089 лева). До момента втория "Отмъстителите" е спечелил в световен мащаб 881 201 176 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от около 420 милиона долара.

Седмото джудже (2014)Триизмерната анимация "Седмото джудже" застава на втора позиция в класацията. За първия си уикенд по кината (8-10 май) германската лента е натрупала 59 532 лева (66 39 зрители) - сравнително приличен старт за слабо дискутирано европейско заглавие, което не разчиташе на агресивна предварителна реклама.

Дебютът на "Седмото джудже" - макар и не впечатляващ на общия фон - е все пак по-добър от този на анимациите "Гномео и Жулиета" (41 912 лева), "Малката голяма панда" (15 676 лева) и "Гнездото на дракона" (28 443 лева). В най-добрия случай още в края на тази седмица немския филм ще може де се похвали с приходи от над 100 хиляди лева. Преди да бъде свален от екраните "Седмото джудже" ще успее да премине границата от 200 хиляди лева.

Гореща гонка (2015)Екшън-комедията на Ан Флечър "Гореща гонка" заема трето място. За изминалия уикенд (8-10 май) премиерната лента с Рийз Уидърспун е спечелила 43 545 лева (5065 зрители), което е очаквано скромен старт за лековато оригинално комедийно заглавие, чиято премиера се състоя в разгара на зрителския интерес към блокбастъра "Отмъстителите: Ерата на Ултрон".

"Гореща гонка" изостава от предишния комедиен проект на Рийз Уидърспун "Шпионски свалки" (79 528 лева), но за сметка на това филма дебютира с по-добри резултати от тези на "Ченгето на мола 2" (30 380 лева). Ясно е, че няма да става дума за голям бокс офис хит, но все пак "Гореща гонка" има шанс да приключи представянето си с приходи от малко над 200 хиляди лева. За изминалите пет дни от световната си премиера филма е натрупал 16 299 481 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от около 90 милиона долара.

Камбанка и легендата за приказния звяр (2014)"Камбанка и легендата за приказния звяр" е на четвърта позиция, със спечелени за десет дни по кината 166 983 лева (18 959 зрители). Предварителните очаквания не бяха особено големи и затова досегашното постижение на анимацията може да бъде сметнато за напълно задоволително.

"Камбанка и легендата за приказния звяр" се представя по-добре от своите предшественици "Камбанка и феята пират" и "Камбанка и тайната на крилете" и ще подобри постижението на далеч по-скъпия и рекламиран "Весели крачета 2" (285 506 лева). В най-добрия случай "Камбанка и легендата за приказния звяр" ще бъде свален от екраните с приходи в рамките на 300-350 хиляди лева.

Вечната Аделайн (2015)Петото място е за "Вечната Аделайн". За изминалите десет дни от премиерата си филма с Харисън Форд е спечелил 142 558 лева (16 383 зрители) - стабилно постижение за заглавие, което първоначално бе изправено пред възможността да бъде напълно засенчено от манията по "Отмъстителите: Ерата на Ултрон" и “Бързи и яростни 7”.

"Вечната Аделайн" се представя по-добре от "Сватбен обет" (80 602 лева за две седмици) и "С дъх на канела", който от своя страна достигна границата от 100 хиляди лева за седем седмици по кината. До седмица и половина филма ще може да се похвали с приходи от над 200 хиляди лева. Досегашните световни приходи на "Вечната Аделайн" се равняват на 32 249 818 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от 60 милиона долара.

Пандиз експерт (2015)Бързи и яростни 7” е на шеста позиция в класацията, със спечелени за шест седмици 2 707 637 лева (333 509 зрители). Силно дискутираната и рекламирана лента остави зад гърба си всички останали части от екшън-поредицата и вече е официално втория най-касов филм в историята на българското киноразпространение (след 5-милионния "Аватар").

Постижението на “Бързи и яростни 7” е още по-впечатляващо като се има предвид, че за разлика от повечето съвременни блокбастъри филма не разчиташе на по-скъпите триизмерни прожекции. Ако бъде задържан на екран поне още три седмици екшъна на продуцента Нийл Мориц ще успее да премине границата от 3 милиона лева. До момента по света “Бързи и яростни 7” е натрупал 1 466 962 145 долара - сума, която превръща лентата в четвъртото най-касово заглавие на всички времена.

Голямата плячка (2014)Премиерният "Голямата плячка" застава на седмо място. За първия си уикенд на българска почва (8-10 май) филма със Сам Джаксън е вкарал в касите на кината 20 550 лева (2375 зрители) - скромен, но не и изненадващ старт за финландска продукция, която не е част от вече изградена поредица.

Стартът на "Голямата плячка" е по-слаб от дебютите на предишните три филма на Самюъл Джаксън - "Отмъстителите: Ерата на Ултрон" (351 843 лева), "Kingsman: Тайните служби" (118 052 лева) и "Завръщането на първия отмъстител" (147 188 лева).

Продукцията изостава и от предишните два "президентски" екшън-филма "Код: Олимп" (100 756 лева) и "Белият дом: Под заплаха" (35 084 лева). Ясно е, че "Голямата плячка" няма да бъде запомнен със силното си представяне в бокс офиса, но все пак няма да бъде изненадавщо ако в следващите две седмици се забележи малко по-голям зрителски интерес към филма.

У домаТриизмерната анимация ”У дома” е на осма позиция. Лентата се върти по кината от седем седмици насам и за този период от време е спечелила общо 778 601 лева (87 969 зрители).

Постиженията на “Спонджбоб: Гъба на сухо” (близо 900 хиляди лева) и "Пингвините от Мадагаскар" (над един милион лева приходи) няма да бъдат подобрени, но за сметка на това ”У дома” се представя по-добре от скорошния "Героичната шесторка", който от своя страна бе свален от екраните с приходи от малко над 600 хиляди лева. Общо по света ”У дома” е натрупал 342 576 344 долара, при бюджет от малко над 200 милиона долара.

Дете 44Мистъри-трилъра "Дете 44" заема девето място в класацията. За изминалите близо четири седмици от премиерата си британско-американската копродукция е вкарала в касите на кината 85 732 лева (10 761 зрители).

Мрачните трилъри (като "Лешояда" и "Мъжете, които мразеха жените") много трудно намират широка публика в България и "Дете 44" е поредното доказателство за това. Похвално е, че оригинална лента като тази е привлякла вниманието на над 10 хиляди зрители, но на общия фон представянето не прави особено впечатлание. По всяка вероятност "Дете 44" ще приключи кинопохода си с приходи от малко над 110 хиляди лева.

Пандиз експерт (2015)На десета позиция застава “Пандиз експерт”. За пет седмици по кината филма на Итън Коен е натрупал 177 385 лева (21 530 зрители), което е приличен за подобен род комедия резултат. Въпреки по-високото си възрастово ограничение “Пандиз експерт” се представи значително по-добре от дебютиралото миналия месец (и бързо отпаднало от топ 10) продължение на комедията "Ченгето на мола".

До една седмица и половина филма с Уил Феръл ще премине границата от 200 хиляди лева. В световен мащаб “Пандиз експерт” е спечелил 103 635 655 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от близо 100 милиона долара.






Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

 
Cinefish.bg Cinefish.bg