Този уикенд боксофисът е благоприятен за News Corp. Екшънът на Fox „Max Payne” дебютира на първо място, а на трето е „The Secret Life of Bees” на Fox Searchlight. Lionsgate също се представят добре с „W.”, който разказва историята на Джордж У. Буш. Четвъртото ново заглавие е тийн комедията „Sex Drive”. Финансово уикендът е по-успешен от този по същото време през 2007 и 2006.
С първия си хит, достигнал първото място от седем месеца насам, Fox прибират солидни приходи от стилната адаптация по компютърната игра „Max Payne”. $18 милиона се оказаха достатъчни да поведат боксофиса, или средно по 5,332 долара на салон от общо 3,376 екрана. Мъжeте са 64% от публиката на изпълнения с тестостерон екшън и тове не изненада никого.
Само три филма имаха по-успешен дебют тази есен – „Beverly Hills Chihuahua” (29.3 милиона), „Орлово око” (29.2 милиона), и „Burn After Reading” (19.1 милиона). За Fox „Max Payne” идва като спасение след седемте филма, дебютирали с под $12 милиона, много от които и с под $8 милиона. Това е най-добрият първи уикенд за студиото от юнския „Явлението” (30.5 милиона) и първият директен дебют на първо място от март насам, когато „Хортън” отвори с 45 милиона долара.
С $11.2 милиона, или 36% спад от миналата седмица, на второ място е шампионът на Disney „Beverly Hills Chihuahua”. С $69.1 милиона за 17 дни, комедията вече се цели в към 100-те. В сравнение с други игрални хитове на компанията, „Chihuahua” е 17% пред „Игра по план” от преди точно година, но 4% след „Умиротворителят” от пролетта на 2005. Двата филма спечелиха съответно $90.6 милиона и $113.1 милиона.
Само с 157,000 долара по-малко, на трето място е драмата „The Secret Life of Bees”, която надмина всички очаквания с $11.1 милиона за първия си уикенд. С най-малко екрани (1,591) от всички други филми тази седмица, този филм отбеляза невероятните 6,945 долара средно от екран. По-голямата част от закупилите си билет са афро-американки, което е заради актрисите с Куин Латифа, Дакота Фанинг, Дженифър Хъдсън и Алиша Кийс. Ревютата на критиците не са възторжени, но благодарение на многото фенове на романа, по който е сниман филма, приходите са впечатляващи.
На четвърто място е президентската драма на Оливър Стоун „W.”, с $10.6 милиона от продажби на билети. Продукцията на Lionsgate прибира по 5,199 от 2,030 мултиплекса. С Джош Бролин в ролята на Джордж У. Буш, филмът привлича по-улегнала публика. Проучванията на студиото сочат, че 47% са над 40 години,а 52% бели мъже. С бюджет от $30 милиона, „W.” получава главно слаби ревюта, а критиците твърдят, че филмът няма дръзкия, спорен уклон, който присъства в много от предишните проекти на режисьора.
Екшънът на Paramount „Орлово Око” е на пето място със $ 7.3 милиона, които прибавени към общата му сметка правят 81.3 милиона. Съвсем близо стои и звездното разочарование на Ридли Скот „Body of Lies” с 6.9 милиона. За продукцията на Warner Bros. се носят слухове, че струва над 100 милиона, а печалбите за десет дни са едва 24.5 милиона. Очаква се „Body of Lies” да приключи тъжните си дни в киносаланите с около 40 милиона в джоба.
Хорър хита „Quarantine” разбираемо прави голям скок и от второ пада на седмо място с 6.3 милиона. Забраненият за лица под 17 г. ужас, преброява солидните $24.7 милиона на Sony и се очаква да ги направи $35 милиона до края на прожекциите си. „Nick & Norah's Infinite Playlist” на същото студио го следва с $3.9 милиона, спад от 39%, и общи приходи от 26.7 милиона.
На девето място се озова новата тийн комедия „Sex Drive” с 3.6 милиона, разпределени между 2,421 киносалона. Средно по 1,473 на екран, филмът е необичайно е широко дистрибутиран, имайки предвид липсата на звездни актьори. Следва го далеч по-успешен DVD живот.
„Нощи в Роданте” с Ричард Гиър и Даян Лейн отиват на десето място с $2.7 милиона, спадът е от 41%, или крайната сума за момента е $36.9 милиона за Warner Bros.
0 гласа
Нещастното