Всички от актьорите наистина блестят, и всички вероятно трябва да благодарят на Сам Мендес за създаването на тази идеална среда. Пери Сайбърт, TV Guide
„Пътят на промените” задава много въпроси, а до отговорите всеки трябва да стигне сам. Защото най-лошото, което може да направиш с живота си, е да живееш една лъжа.” Емил Динчев, Дума
„Този филм трябва да се гледа най-вече заради изпълнението на Ди Каприо и Уинслет. Двамата са се усъвършенствали през годините и са се превърнали в най-добрата екранна двойка, която сме виждали. Актьорите играят като един, а сюжетът сякаш е създаден, за да подчертае красотата на играта им.” Димитър Николов, Новинар
„Повторението е майка на знанието. Или на номинациите за „Оскар”? Със сигурност виновниците за „Пътят на промените” са си мислели второто. И макар да им излязоха криви сметките миналата седмица, не може да се отрече класата на лентата, излязла от майсторската им камера.” Иван Хадживеликов, Експрес
„Пътят на промените” е много по-сложен и по-добре заснет филм от „Титаник”. Мендес е цар на красивите кадри и визуалната символика – спомнете си за „Американски прелести”, „Път към отмъщение” и „Снайперисти”.” Труд
„Мендес не бърза в разказа си. Бавно и упоително наративът разкрива скритото в човека. Думите вървят след желанията, които носят обречеността – веднъж изречени, никога да не се сбъднат.” Петя Славова, dnes.bg
„Лентата всъщност е красива, изчерпателна, тъжна, достоверна, но някак не можем да я погълнем на един дъх. Кадрите са като нарисувани картини, чувствата са показани на повърхността, но филмът го няма.” Мариана Иванова, cinefish.bg
„Всички от актьорите наистина блестят, и всички вероятно трябва да благодарят на Сам Мендес за създаването на тази идеална среда. ” Пери Сайбърт, TV Guide
„Няма нито един банален момент в играта на Уинслет – нито жест, нито дума. Може би Уинслет е най-добрата англоговоряща актриса на поколението си? Така мисля аз. ” Дейвид Еделстийн, New York Magazine
„Уинслет (съпругата на Мендес) отново доказва защо е една от най-добрите работещи актриси днес.” Лу Луменик, New York Post
„Режисьорът Сам Мендес убедително превръща предградията от 50-те в задушаващо място. Той направи същото и с предградията от 90-те в „Американски прелести”, помните ли?” Боб Мондело, NPR
„Може и да не е честно да наречем „Пътят на промените” - "Американски прелести" без смешките, но точно това е същината на проблема.” Тай Бър, Boston Globe
0 гласа