“С „Австралия” Баз Лурман се отказва от сценичната пищност, характерна за предишните му творби, и залага на историческата драма. Филмът е смес от любовен романс и военна драма, но умело избягва най-досадните клишета и на двата жанра.” Монитор, Михаил Чипилов
“Продуктивността не е правопропорционална на качеството и Баз Лурман е живото доказателство за това. Лутайки се някъде между класическия любовен романс, високобюджетния епос и военната драма, филмът успешно заобикаля и трите жанра, без да пропусне да се възползва от клишетата им.” Програмата
„Австралия” със сигурност ще се нареди сред филмовине шедьоври на годината. Мястото му сред номинираните за „Оскар” е почти осигурено. Просто задължителен за киноманите.” Новинар, Димитър Николов
”Новият филм на Баз е с по-спокоен и героите му не са толкова запалени танцьори. Чувствата, които ги изпълват са крайни и затова силни, но вместо постоянното емоционално високо напрежение в предишните му филми в “Австралия” всичко е по-протяжно, епически подробно и разказвателно.” cinefish.bg, Мариана Иванова
“С „Австралия”, Лурман явно се опитва да постави величествен романс на епичния фон на Втората световна война. Но вместо това получаваме тромава бъркотия, която се нуждае от още шест месеца в монтажната.” New York Daily News, Елизабет Вайцман
“Филмът сякаш свършва четири пъти, което е с три повече от колкото трябва. А най-добре въобще да не беше започвал.“ Christian Science Monitor, Питър Рейнър
“Ако външният вид беше най-важен, то епичният поздрав на Баз Лурман към родината му би бил филмът на годината. Но, уви, съшит сценарий с посредствени сюжетни линии и безсрамна сантименталност не са достатъчни.” Rolling Stone, Питър Травърс
“Филмът е невероятно старомоден. А това е комплимент.” Chicago Sun-Times, Роджър Еберт
0 гласа
“Филмът сякаш свършва четири пъти, което е с три повече от колкото трябва. А най-добре въобще да не беше започвал.“