Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис “Костенурките нинджа” е отново на лидерската позиция в българския бокс офис

“Костенурките нинджа” е отново на лидерската позиция в българския бокс офис
“Костенурките нинджа” е отново на лидерската позиция в българския бокс офис
Cinefish.bg

Бокс офис
“Костенурките нинджа” е отново на лидерската позиция в българския бокс офис

17.09.2014, 11:16  |   Видяна: 1763  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС

За четвърта поредна седмица продуцирания от Майкъл Бей екшън “Костенурките нинджа” е на първата позиция в българската бокс офис класация. Триизмерният филм с Мегън Фокс се пребори с три нови филмови заглавия и преди да бъде свален от киноекраните със сигурност ще надмине границата от един милион лева.

За изминалия уикенд (12-14 септември) “Костенурките нинджа” е добавил към актива си допълнителни 48 848 лева, а общите приходи от състоялата се преди близо един месец премиера се равняват на 821 225 лева. Лентата на Джонатан Лийбесман определено надмина първоначалните очаквания и до една седмица и половина ще се превърне в едно от малкото оригинални филмови заглавия с приходи от над един милион лева. В световен мащаб “Костенурките нинджа” също се представя достойно и до момента приходите му се равняват на 320 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от около 170 милиона.

Легендата за Оз: Завръщането на Дороти (2013)Втората позиция в класацията е заета от анимацията “Легендата за Оз: Завръщането на Дороти”. За първия си уикенд на родна почва премиерната лента е спечелила 38 380 лева - скромен, но и напълно очакван старт за слабо рекламирана анимирана продукция, която за съжаление на създателите си се нареди сред големите бокс офис разочарования в световен мащаб. Стартовите приходи на “Завръщането на Дороти” са по-слаби от тези на “Крадци на ядки” (64 317 лева) и “Мистър Пибоди и Шърман” (151 709 лева), но тъй като става дума за триизмерна анимация лентата има реален шанс да набере малко повече скорост през следващите две седмици.

Разбира се, “Завръщането на Дороти” няма да се превърне в анимационен хит от ранга “Замръзналото кралство 3D” и в най-добрия случай ще бъде свален от екраните с приходи от около 200 хиляди лева. Общо по света лентата е спечелила едва 17 милиона долара, при бюджет от 70 милиона.

Ритъмът на греха (2014)Ритъмът на греха” застава на трето място, със спечелени за десет дни по кината 108 590 лева. Намаляващата популярност на поредицата “Step Up” (и на музикално-танцувалните заглавия по принцип) определено оказа негативно влияние на приходите на “Ритъмът на греха”.

Филмът без съмнение е привлякъл вниманието на най-запалените почитатели на този род продукции, но няма да бъде запомнен с нещо изненадващо по отношение на родния бокс офис. “Ритъмът на греха” се представя по-слабо от предишния филм от поредицата, “Step Up: Революция”, и изглежда ще приключи представянето си с приходи от около 250-300 хиляди лева.

Лесна плячка (2013)Премиерният “Лесна плячка” е на четвърта позиция в класацията. За първия си уикенд филма с Дженифър Анистън е натрупал 26 322 лева, което е очаквано скромен старт за оригинална криминално-комедийна лента. Въпреки звездния си актьорски състав “Лесна плячка” е слабо дискутирано заглавие със скромна реклама и по-малък брой прожекции на ден (в сравнение с големите 3D-ленти). Факт, който със сигурност намалява шансовете за успех сред публиката.

Лесна плячка” ще натрупа приходи от над 100 хиляди лева, но имайки предвид силната конкуренция и не особено големия зрителски интерес филма по всяка вероятност ще отпадне бързо от кинопрограмата. В световен мащаб криминалната лента бе напълно засенчена от конкуренцията и до момента приходите й се равняват на крайно разочароващите един милион долара.

Нека сме ченгета” заема пето място, със спечелени за един месец по кината 400 417 лева – сума, която превръща лентата в една от най-успешните оригинални комедии на 2014-та година.

Преди да бъде свален от екраните “Нека сме ченгета” ще достигне границата от половин милион лева (само по себе си впечатляващо постижение за заглавие, което не предизвика силен предварителен интерес сред публиката). Общо по света филма на Люк Грийнфийлд е натрупал близо 100 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от около 25 милиона.

Люси (2014)На шеста позиция е изненадващия хит “Люси”, който продължава успешния си поход по българските киноекрани. Филмът на Люк Бесон се върти по кината от седем седмици насам и за този период от време е спечелил впечатляващите за оригинално не-триизмерно заглавие 1 424 313 лева.

В момента “Люси” е втория най-успешен филм на годината и изглежда ще приключи представянето си с приходи от малко над 1.5 милиона лева. Екшънът се представя силно и в останалата част от света – приходите му вече се равняват на 355 милиона долара.

Пазители на галактикатаСедми в класацията е “Пазители на Галактиката”, който за шест седмици в България е натрупал 740 861 лева. Както в САЩ, така и в България, филма на Джеймс Гън надмина предварителните очаквания и дори остави зад себе си продължението на блокбастъра “Капитан Америка”.

Границата от един милион лева няма да бъде достигната, но за оригинално комиксово заглавие “Пазители на Галактиката” се представи повече от достойно и вече намери място в класацията на най-изненадващите бокс офис хитове на летния киносезон.

Най-търсеният човек (2014)Осмото място е заето от шпионския трилър “Най-търсеният човек”. За изминалите десет дни от премиерата си филма с покойния Филип Сиймур Хофман е спечелил 79 057 лева, което на общия фон определено не прави особено впечатление. Разбира се, сравненията с 3D-лентите и продълженията са неуместни, тъй като в случая става дума за оригинално независимо заглавие, чиято таргет аудитория са по-възрастните зрители.

Най-търсеният човек” пристигна в България без големи претенции относно бокс офиса и затова е похвално, че въпреки конкуренцията лентата все пак успя да вкара в кината близо 8800 зрители. Следващата седмица филма ще може да се похвали с приходи от над 100 хиляди лева.

Пазителят (2014)Пазителят” е на девета позиция, със спечелени за две седмици 54 746 лева. Първоначално изглеждаше, че лентата с Джеф Бриджис ще повтори приличното представяне на “Дивергенти”, но сега е ясно, че това със сигурност няма да се случи. Въпреки че е базиран на популярен сред младата публика роман “Пазителят” не предизвика очакваното раздвижване сред публиката и се нареди до бокс офис разочарования като “Скитница” и “Прелестни същества”. До момента по света филма на Филип Нойс е спечелил 48 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от 40 милиона.

Както горе, така и долу (2014)Хорърът “Както горе, така и долу” заема десето място в класацията. За първия си уикенд по кината премиерната лента е натрупала 11 780 лева – очаквано слаб старт за представител на хорър-жанра.

Подобно на “Чернобилски дневници” и “Коварен план 2” филма ще вкара в кината най-запалените фенове на жанра, но няма шанс да предизвика по-голям интерес сред публиката. Имайки предвид стартовите приходи и слабия зрителски интерес “Както горе, така и долу” няма да се добере до границата от 100 хиляди лева. Световните приходи на филма се равняват на близо 30 милиона долара.



Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

 
Cinefish.bg Cinefish.bg