Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис Фантастичният “Битка Лос Анджелис: Световна инвазия” е лидера в българския бокс офис

Фантастичният “Битка Лос Анджелис: Световна инвазия” е лидера в българския бокс офис
“Битка Лос Анджелис: Световна инвазия”, застана на първо място в българската бокс офис класация
Cinefish.bg

Бокс офис
Фантастичният “Битка Лос Анджелис: Световна инвазия” е лидера в българския бокс офис

23.03.2011, 12:04  |   Видяна: 2736  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС

Режисираният от Джонатан Лейбесман премиерен фантастичен екшън, “Битка Лос Анджелис: Световна инвазия”, застана на първо място в българската бокс офис класация. За първия си уикенд, филма с Арън Екхарт и Мишел Родригес е спечелил общо 60 566 лева.

Битка Лос Анджелис: Световна инвазияРезултатът не може да се нарече особено впечатляващ, но определено не е и разочароващ. Трябва да се има в предвид, че за разлика от много други високобюджетни продукции, разчитащи на сложни визуални ефекти, “Битка Лос Анджелис: Световна инвазия” не се разпространява в триизмерен формат. Както в САЩ, така и в България, екшъна разчиташе най-вече на рекламната си кампания, която не успя да го превърне в огромен блокбастър, но му помогна да застане на първата позиция.

Въпреки че е непостоянна, съвременната публика почти винаги бива привлечена от мащабни фантастични филми, разказващи за битката на хората срещу извънземни сили. Затова и очакванията са, че “Битка Лос Анджелис” ще продължава да привлича зрителите и в следващите няколко седмици, независимо от конкуренцията.


Майло на МарсВтори в класацията е анимационния “Майло на Марс”. За премиерния си уикенд, продуцираната от Робърт Земекис продукция е спечелила 49 711 лева – сума, която за триизмерна анимация може да се нарече разочароваща.

Въпреки, че е дело на гиганта Уолт Дисни, “Майло на Марс” не разчиташе на мащабната рекламна кампания, с която можеше да се похвали хитовия “Рапунцел и разбойникът”. Според наблюдатели, това е и една от причините поради които филма се превърна във финансово разочарование не само в САЩ, но и в останалата част от света. Представянето на даден филм в други държави рядко оказва влияние върху българските приходи, но в този случай, спечеленото в България е подобно на това в Европа и Америка.


РангоОзвученият от Джони Деп, “Ранго”, застава на трета позиция, като за две седмици е натрупал 155 541 лева. Въпреки сравнително слабия старт в България, лентата набра скорост и успя да увеличи приходите си с близо 100 хиляди лева.

Имайки в предвид популярността на Джони Деп в България и нетрадиционните герои, които присъстват във филма не е изненадващо, че “Ранго” успя да привлече публика. Продукцията на Гор Вербински доказа, че анимациите днес могат да бъдат успешни и без да разчитат на по-високите цени за триизмерна прожекция.


TILTБългарският “TILT” е на четвърто място със спечелени за шест седмици, 815 952 лева. Без съмнение, филма се превърна в много повече от обикновен хит, но по всичко изглежда че няма да може да достигне границата от един милион лева.

А и следващата седмица, по кината ще тръгне друга дългоочаквана българска лента, “LOVE.NET”, която със сигурност ще бъде сериозна конкуренция. Но въпреки това, “TILT” се представи много по-добре от очакваното и с каквито и резултати да завърши, той вече си спечели място сред най-успешните български филми на всички времена.


Червената шапчицаПремиерният “Червената шапчица” заема пета позиция. За първия си уикенд в българските кина, режисираният от Катрин Хардуик филм е спечелил скромните 31 762 лева.

Сумата е изненадващо ниска, защото “Червената шапчица” бе достатъчно рекламиран в България, Аманда Сийфрид е позната на младата публика, а и трейлърите наблягаха на факта, че филма е дело на екипа заснел хитовия “Здрач”. Изглежда, че втората седмица ще бъде от особено значение за общото представяне на филма.  Ако през тези няколко дни, лентата не привлече по-голяма публика, то тя най-вероятно ще бъде засенчена от предстоящите “Sucker Punch: Измислен свят” и “LOVE.NET”, които са също насочени към по-младата аудитория.


С мръсна газШести е триизмерния “С мръсна газ”, в който главната роля се изпълнява от Никълъс Кейдж. За три седмици, лентата е натрупала приличните 209 527 лева. Изненадващо, “С мръсна газ” мина почти незабелязано по кината в САЩ, а премиерния уикенд в България бе неочаквано слаб.

Но за разлика от САЩ, в България лентата набра скорост през втората си седмица и вече може да се похвали, с ако не впечатляващи, то със задоволителни приходи.


Речта на краляНа седмо място е историческия “Речта на краля”, който за близо един месец по кината е спечелил 165 450 лева. Лентата се превърна в големия победител на тазгодишната церемония по раздаването на наградите “Оскар” и очакванията бяха, че масовата публика ще обърне внимание на филм, който по принцип трудно би привлякъл зрители в кината.

Изглежда, че точно това се и случи – в България, “Речта на краля” се представя достойно, и в най-добрия случай ще успее да достигне границата от 200 хиляди лева.


Без имеТрилърът с Лиам Нийсън, “Без име”, е на осма позиция. За четири седмици, режисирания от Жауме Колет-Сера филм е натрупал 189 903 лева. “Без име” се представя напълно прилично за филм от този жанр.

Както в САЩ, така и в България, лентата надмина очакванията на наблюдателите, и вместо да мине незабелязано по кината, успя да събере една задоволителна сума.



Черен лебедДрамата “Черен лебед”, за която Натали Портман спечели “Оскар” за “Най-добра актриса”, заема девето място с приходи, две седмици след премиерата, от 45 855 лева.

За съжаление, филма не успя да привлече по-голяма публика през втората си седмица, и ще бъде причислен към “Непреклонните” – още един "Оскаров" фаворит, който се представи разочароващо по българските кина.



Мечето Йоги3D-продукцията “Мечето Йоги” е на десета позиция, със спечелени за шест седмици, 309 570 лева. След слабия си старт по българските кина, озвучената от Дан Акройд и Джъстин Тимбърлейк лента успя да намери публиката си и се представя все по-добре.

Въпреки че не се изкачи към лидерските позиции, “Мечето Йоги” се представя напълно достойно и вече може да се похвали с приходи, които веднага след премиерния уикенд изглеждаха недостижими.

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното

1 Коментара подреди по:  нови  стари  рейтинг 
 
netfocus Неутрално
1 23.03.2011, 01:39
Оценка: 1
1 гласа

Април месец ще се гледат само два филма LOVE.NET и РИО. Всички други филми ще бъдат задушени от тези две заглавия.

Чак в края на месеца има две ленти с шанс за добри приходи - ТОР: Богът на гръмотевиците и Бързи и яростни 5: Удар в Рио.

 
 

За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

 
Cinefish.bg Cinefish.bg