Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис За втора поредна седмица “Пепеляшка” е на лидерската позиция в родния бокс офис

За втора поредна седмица “Пепеляшка” е на лидерската позиция в родния бокс офис
За втора поредна седмица “Пепеляшка” е на лидерската позиция в родния бокс офис
Cinefish.bg

Бокс офис
За втора поредна седмица “Пепеляшка” е на лидерската позиция в родния бокс офис

30.03.2015, 15:32  |   Видяна: 1643  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС

100-милионното фентъзи на Кенет Брана “Пепеляшка” продължава своя успешен поход по българските киноекрани. Лентата се пребори с три премиерни заглавия и за втора поредна седмица оглавява българската бокс офис класация. За изминалия уикенд (20-22 март) “Пепеляшка” е вкарал в кината 15 170 зрители, а приходите му за същия период от време се равняват на 117 601 лева. За десетте дни от премиерата си филма е натрупал общо 440 101 лева, което е задоволителен резултат за продукция, която не се прожектира в триизмерен формат.

Пепеляшка (2015)За сравнение “Господарка на злото 3D” спечели за десет дни 717 768 лева, а “Оз Великият и могъщият” - 514 731 лева. Ако “Пепеляшка” се прожектираше в триизмерен формат границата от половин милион със сигурност щеше да бъде достигната за десет дни по кината. Независимо от това лентата се представя достойно на българска почва и по всяка вероятност ще приключи кинопохода си с приходи от над 700 хиляди лева. До момента по света “Пепеляшка” е натрупал 253 616 793 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от около 170 милиона.

Фокус (2015)Втори в класацията е криминалния “Фокус”. За първия си уикенд в България (20-22 март) премиерния филм с Уил Смит е вкарал в касите на кината 95 437 лева, а като се добави и спечеленото от предпремиерните прожекции сумата се увеличава на 177 575 лева. Имайки предвид силната конкуренция (и факта, че става дума за оригинално, нетриизмерно заглавие) старта на “Фокус” може да бъде сметнат за напълно задоволителен.

Филмът дебютира с по-добри резултати от тези на “Американска схема” (39 557 лева) и предишния студиен филм с участието на Уил Смит “Зимна приказка в Ню Йорк” (46 463 лева). “Фокус” бе подкрепян от прилична предварителна реклама и имайки предвид дебютните резултати крайните приходи най-вероятно ще надвишават сумата от 400 хиляди лева. В световен мащаб “Фокус” е спечелил 120 347 832 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от малко над 100 милиона долара.

Дивергенти 2: Бунтовници (2015)На трета позиция застава “Дивергенти 2: Бунтовници”, който за първия си уикенд в България е натрупал 65 686 лева (7933 зрители). Лентата на Робърт Швентке не е сред най-дискутираните и рекламирани продължения на 2015-та година, но все пак старта й в родния бокс офис е по-добър от този на първия “Дивергенти” (който от своя страна дебютира с 48 381 лева). Липсата на триизмерни прожекции и силната конкуренция оказват влияние на “Бунтовници” и филма едва ли ще достигне границата от половин милион лева.

За сметка на това представянето в международния бокс офис е напълно прилично. За първите си четири дни по световните киноекрани “Дивергенти 2: Бунтовници” е спечелил 100 638 376 долара, при бюджет за снимки и реклама от 170 милиона.

Спонджбоб: Гъба на сухо (2015)Спонджбоб: Гъба на сухо” е на четвърто място в класацията, със спечелени за пет седмици по кината 828 527 лева.

Триизмерната лента оправда напълно очакванията по отношения на бокс офиса и в момента е най-успешно представящата се анимационна продукция на годината. Границата от един милион лева вече изглежда непосилна и по всичко изглежда, че “Гъба на сухо” ще приключи представянето си с приходи от малко над 900 хиляди лева.


Стрелецът (2015)Петата позиция е заета от екшън-трилъра на Пиер Морел “Стрелецът”. За изминалия уикенд (20-22 март) премиерния филм с Шон Пен е спечелил 21 090 лева – слаб, но не и изненадващ старт за оригинално, нетриизмерно заглавие, което няма големи претенции по отношение на бокс офиса.

Стартът на “Стрелецът” е по-слаб от този на “3 дни да убиеш” (30 383 лева), “Мисия: Ноември” (21 969 лева) и “Закрилникът” (112 089 лева). През следващите седмици едва ли ще бъде отбелязано по-сериозно увеличение на посещаемостта и по всичко изглежда, че “Стрелецът” ще бъде причислен към списъка с непретенциозни екшън-заглавия, които вкарват в кината само най-запалените почитатели на жанра. До момента по света филма е натрупал разочароващите 5 482 193 долара, при бюджет за снимки и реклама от около 80 милиона долара.

Среднощно преследване (2015)Екшън-трилъра с Лиам Нийсън “Среднощно преследване” застава на шесто място, със спечелени за десет дни по кината 104 982 лева.

Като цяло филмът се представя на нивото на “Билет за отвъдното” и в най-добрия случай ще бъде свален от екраните с крайни приходи от около 250 хиляди лева. За изминалите десет дни от световната си премиера “Среднощно преследване” е спечелил 34 839 211 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от малко над 100 милиона долара.

Kingsman: Тайните служби (2015)Седми в класацията е “Kingsman: Тайните служби”, който се върти по кината от пет седмици насам.

За този период от време филма с Колин Фърт е спечелил 561 388 лева – повече от приличен резултат за филм, който не е продължение и който не се прожектира в по-скъпия триизмерен формат. “Kingsman” вече се нареди сред най-стабилните хитове на сезона и до една седмица ще премине границата от 600 хиляди лева.


Пътят на Юпитер (2015)На осмо място е “Пътят на Юпитер”. Амбициозното фентъзи на Уашовски се провали в северноамериканския бокс офис, но това не му попречи да вкара в родните киносалони над 83 хиляди зрители. За седем седмици в България “Пътят на Юпитер” е натрупал 830 065 лева и това го превръща в едно от най-успешните оригинални заглавия от началото на годината.

Лентата с Чанинг Тейтъм няма да се присъедини към “Клуба на милионниците” и по всичко изглежда, че ще приключи представянето си с приходи от около 900 хиляди лева. Общо по света “Пътят на Юпитер” е натрупал 176 995 319 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от около 250 милиона.

Чапи (2015)Девети е фантастичния екшън “Чапи”, който се прожектира в България от близо три седмици насам. До момента филма с Хю Джакман е спечелил 127 875 лева – разочароващ на общия фон резултат, който имайки предвид конкуренцията и все по-малкия брой прожекции на ден няма да бъде променен към по-добро в следващите седмици.

“Чапи” няма да повтори представянето на предишния филм на Нийл Бломкамп “Елизиум” (крайни приходи от 377 616 лева) и най-вероятно ще бъде свален от екраните с приходи от около 250 хиляди лева.

Американски снайперистНа десета позиция е силно дискутирания “Американски снайперист”. За близо един месец в България филма на Клинт Истууд е натрупал 259 775 лева, което е прилично постижение за оригинална, нетриизмерна военна продукция със “закъсняла” българска премиера.

Преди да бъде свален от екраните “Американски снайперист” ще премине границата от 300 хиляди лева. В световен мащаб филма е спечелил впечатляващите за военна драма 528 169 003 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от около 120 милиона долара.







Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg