Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис “Дракула: Неразказан” продължава да доминира в българската бокс офис класация

“Дракула: Неразказан” продължава да доминира в българската бокс офис класация
“Дракула: Неразказан” продължава да доминира в българската бокс офис класация
Cinefish.bg

Бокс офис
“Дракула: Неразказан” продължава да доминира в българската бокс офис класация

29.10.2014, 11:08  |   Видяна: 1757  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС
Приключенското фентъзи “Дракула: Неразказан” се пребори с три премиерни заглавия и за трета поредна седмица е на лидерската позиция в родния бокс офис.

Дракула: Неразказан (2014)За изминалия уикенд (24-26 октомври) филма на дебютанта Гари Шор е добавил към актива си допълнителни 95 461 лева, а спечеленото от премиерата досега се равнява на напълно задоволителните 964 023 лева.

Силният афинитет на българската публика към скъпите приключенско-фантастични продукции определено изигра решаваща роля в доброто представяне на “Дракула: Неразказан” и заедно със скорошния “Люси” лентата вече си спечели славата на една от най-добре представящите се нетриизмерни продукции от изминалите няколко години. Още тази седмица фентъзито с Люк Евънс ще надмине границата от един милион лева. В световен мащаб филма е спечелил 166 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от малко над 100 милиона.

Ярост (2014)Премиерната военна драма с Брад Пит “Ярост” застава на втора позиция в класацията. За първия си уикенд на българска почва филма е спечелил 84 380 лева, а заедно с предпремиерните прожекции сумата се увеличава на 90 885 лева. Стартът на “Ярост” е по-слаб от този на предишния военен филм на Брад Пит “Гадни копилета”, който през 2009-та година дебютира с приходи от 132 067 лева. Все пак лентата на Дейвид Ейър се представя достойно за оригинално заглавие с високо възрастово ограничение, което не може да разчита на по-скъпите триизмерни прожекции.

Ярост” няма да се нареди сред най-големите хитове на есенния сезон, но имайки предвид стартовите резултати филма ще завърши представянето си с напълно прилични за подобно заглавие приходи. В най-добрия случай след около една седмица и половина военната драма ще може да се похвали с приходи от над 200 хиляди лева.

Билет за отвъдното (2014)На трето място е криминалният “Билет за отвъдното”, който за първия си уикенд в България (24-26 октомври) е вкарал в касите на кината 40 468 лева.

Премиерната лента с Лиам Нийсън не бе предшествана от силна международна рекламна кампания и затова не е изненадващо, че стартовите й приходи са по-слаби от тези на предишните две заглавия с Нийсън “Директен полет” (82 065 лева) и “Твърде лично 2” (51 606 лева). Що се отнася до родния бокс офис “Билет за отвъдното” няма да бъде запомнен с нещо отличително и по всичко изглежда, че филма ще приключи похода си по кината с приходи от около 250 хиляди лева.

Пчеличката Мая: Филмът (2014)Пчеличката Мая: Филмът” е на четвърта позиция, със спечелени за пет седмици 246 786 лева.

Изненадващо, триизмерната анимация се представя по добре в България от далеч по-скъпия си анимиран конкурент “Легендата за Оз: Завръщането на Дороти”, който от своя страна е натрупал до момента приходи от 216 хиляди лева. Преди да бъде свален от екраните “Пчеличката Мая: Филмът” ще надмине границата от 300 хиляди лева.


Съдията (2014)Съдията” застава на пето място в класацията. За десет дни по кината филма с Робърт Дауни-мл. е спечелил 59 414 лева, което е очаквано скромно постижение за оригинална драматична лента, която е насочена към по-възрастната публика.

Голямата популярност на Дауни-мл. сред младите зрители (благодарение на появата му в няколко комиксови блокбастъра) не помогна на “Съдията” в бокс офиса и подобно на американското си представяне филма на Дейвид Добкин не предизвика особено раздвижване сред масовата публика в България. Общо по света “Съдията” е натрупал 54 милиона долара.

Рицарят Ръждивко (2014)Премиерната анимационна лента “Рицарят Ръждивко” заема шеста позиция, със спечелени за изминалия уикенд 18 846 лева. Имайки предвид, че става дума за непретенциозна анимация слабия старт едва ли може да бъде сметнат за изненадващ.

Рицарят Ръждивко” дебютира с по-слаби приходи от тези на “Гладиаторите на Рим” (27 704 лева) и като цяло представянето му няма да се отличава особено от това на анимирани ленти като “Ронал варварина”, “Кумба 3D” и “Тор и легендите на Валхала”.


Най-доброто в мен (2014)На седмо място е романтичният “Най-доброто в мен”, който за десет дни по кината е спечелил 51 776 лева – резултат, който превръща филма в една от най-слабо представящите се екранизации на творби на писателя Никълъс Спаркс.

Почитателите на заглавия като “Убежище” и “С дъх на канела” и най-големите фенове на автора със сигурност ще гледат “Най-доброто в мен” на голям екран, но имайки предвид жанра към който принадлежи филма няма шанс да привлече вниманието на по-голям брой зрители в България. В най-добрия случай преди да бъде свален от екраните “Най-доброто в мен” ще достигне границата от 200 хиляди лева.

Лабиринтът: Невъзможно бягство (2014)Лабиринтът: Невъзможно бягство” е на осма позиция, със спечелени за шест седмици 579 141 лева. Що се отнася до България младежката лента се представи по-добре в бокс офиса от оригиналния “Игрите на глада” и тазгодишния “Дивергенти”.

По всичко изглежда, че “Невъзможно бягство” ще приключи българското си представяне с приходи от малко над 600 хиляди лева. В световен мащаб филма вече е натрупал близо 300 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от около 50 милиона.

Не казвай сбогом (2014)Деветото място е заето от “Не казвай сбогом”, който за един месец по кината е натрупал 141 550 лева. Докато в САЩ трилъра е на път да се превърне в най-успешния филм на Дейвид Финчър българското му представяне определено не прави особено впечатление.

Криминалните драми с високо възрастово ограничение рядко трупат големи приходи в България, а и “Не казвай сбогом” бе пуснат по кината точно когато вниманието на зрителите беше насочено към далеч по-комерсиалния “Дракула: Неразказан”. В най-добрия случай филма с Бен Афлек ще достигне границата от 200 хиляди лева до една седмица и половина.

Мисия: Ноември (2014)Мисия: Ноември” застава на десета позиция, със спечелени за три седмици 104 494 лева. Приликите със “Закрилникът” (ловък главен герой срещу голям брой врагове) не помогнаха на лентата с Пиърс Броснан и тя бе отчасти засенчена от все още актуалния филм с Дензъл Уошингтън (който до момента е натрупал близо 400 хиляди лева).

Мисия: Ноември” няма да се нареди сред най-хитовите заглавия на сезона и изглежда ще бъде свален от екраните с приходи от около 200 хиляди лева. Общите световни приходи на режисирания от Роджър Доналдсън филм се равняват на 28 527 083 долара.




Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg