Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис 3D-анимацията ”У дома” зае първата позиция в българската бокс офис класация

3D-анимацията ”У дома” зае първата позиция в българската бокс офис класация
3D-анимацията ”У дома” зае първата позиция в българската бокс офис класация
Cinefish.bg

Бокс офис
3D-анимацията ”У дома” зае първата позиция в българската бокс офис класация

01.04.2015, 10:53  |   Видяна: 1691  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС
Скъпите холивудски анимации в триизмерен формат продължават да вкарват голям брой български зрители в кината. Новият представител на жанра “У дома” се пребори с четири студийни премиерни заглавия и безапелационно оглави родната бокс офис класация.

У домаЗа първия си уикенд на българска почва (27-29 март) 135-милионната триизмерна анимация на DreamWorks Animation е привлякла 23 247 зрители в кината, а приходите за същия период от време се равняват на 216 520 лева – приличен резултат, който е по-добър от постиженията на скорошните анимирани ленти на DreamWorks “Как да си дресираш дракон 2” (203 590 лева) и “Мистър Пибоди и Шърман” (151 710 лева).

Само въпрос на време е преди “У дома” да премине границата от половин милион лева, но по отношение на класацията още тази седмица лентата ще отстъпи първата позиция на гарантирания бокс офис хит “Бързи и яростни 7”. За първите си четири дни по света “У дома” е натрупал приходи от 105 318 843 долара, при общ бюджет от малко над 200 милиона долара.

Пепеляшка (2015)Второто място е за приказното фентъзи “Пепеляшка”, което се върти по кината от близо три седмици насам. За това време филма на Кенет Брана е спечелил 563 571 лева, което е без съмнение стабилен резултат за заглавие, което не разчита на по-скъпите триизмерни прожекции. “Пепеляшка” се представя значително по-добре от “Снежанка и ловецът” (общи приходи от 465 хил. лева), но липсата на 3D-прожекции попречиха на лентата да се нареди до хитове от ранга на “Господарка на злото 3D” и “Оз Великият и могъщият”. Общо по света продукцията на Дисни е спечелила 337 331 952 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от около 170 милиона.

ФокусФокус” е на трета позиция, със спечелени за десет дни по кината 315 151 лева.

Криминалната лента се представя по-добре от последните две игрални ленти на Уил Смит (“Зимна приказка в Ню Йорк” и “Земята: Ново начало”) и преди да бъде свалена от екраните най-вероятно ще премине границата от половин милион лева.




Дивергенти 2: Бунтовници (2015)Четвъртото място е заето от “Дивергенти 2: Бунтовници”, който се върти по кината от десет дни насам. За този период от време филма на Робърт Швентке е натрупал 154 275 лева, което е малко по-добро постижение от това на първата част (115 658 лева).

Сравнен с втората част на “Игрите на глада” (над 500 хил. лева за десет дни) “Бунтовници” изостава значително и като цяло досегашното му представяне не прави особено впечатление. Филмът е привлякъл най-големите почитатели на първата част и романа-първоизточник, но имайки предвид силната конкуренция не се очаква по-силно увеличение на посещаемостта в следващите седмици.

Съседското момчеПремиерният трилър на Роб Коен “Съседското момче” застава на пета позиция. За първия си уикенд на родна почва (27-29 март) филма е вкарал в касите на кината 24 827 лева (2919 зрители) – очаквано скромен старт за оригинален трилър с по-скромна рекламна кампания и закъсняла българска премиера.

Стартът на “Съседското момче” е слаб както от този на предишния филм на Роб Коен “Детектив Алекс Крос” (25 701 лева), така и от постижението на предходната лента на Дженифър Лопeс “Паркър” (84 758 лева).

Криминалните трилъри (дори и силно рекламирани като “Мъжете, които мразеха жените”) по принцип не трупат големи приходи в България и “Съседското момче” няма да бъде изключение. Филмът ще достигне границата от 100 хиляди лева, но по всичко изглежда, че ще бъде изместен сравнително бързо от конкуренцията. До момента по света трилъра е натрупал стабилните 46 523 380 долара, при бюджет за снимки от едва 4 милиона долара.

Стрелецът (2015)Екшън-трилъра на Пиер Морел “Стрелецът” е на шесто място, със спечелени за десет дни 53 184 лева.

Предварителните очаквания не бяха особено големи и филма с Шон Пен изостава значително от миналогодишния “Закрилникът, който за същия период от време вече бе натрупал приходи от над 230 хиляди лева. “Стрелецът” на практика повтаря скромното представяне на “Мисия: Ноември” и въпреки участието на известни актьори филма няма шанс да набере повече скорост в следващите две седмици.

Дани КолинсКомедийната драма “Дани Колинс” заема седма позиция в класацията, като за изминалия уикенд премиерната лента е натрупала скромните 16 729 лева (1791 зрители).

Също както при “Съседското момиче” предварителните прогнози не бяха обнадеждаващи и въпреки участието на легендарния Ал Пачино филма няма шанс да привлече по-широк кръг от зрители в следващите дни. “Дани Колинс” дебютира с по-скромни приходи от тези на предишния филм с Ал Пачино, който се сдоби с българско киноразпространение – “Джак и Джил” (30 243 лева).

Спонджбоб: Гъба на сухо (2015)На осмо място е анимационния “Спонджбоб: Гъба на сухо”, който за шест седмици в България лентата е спечелил 850 029 лева.

Границата от един милион лева няма да бъде премината, но независимо от това триизмерната продукция вече намери място сред най-касовите заглавия от началото на 2015-та година. В световен мащаб “Спонджбоб: Гъба на сухо” е спечелил 281 491 873 долара, при общ бюджет от над 150 милиона долара.


Kingsman: Тайните служби (2015)Kingsman: Тайните служби” е девети в класацията, със спечелени за шест седмици 584 604 лева.

Филмът на Матю Вон успя да удържи на конкуренцията, въпреки че не е продължение и не се прожектира в по-скъпия триизмерен формат. “Kingsman” вече е едно от най-успешните нетриизмерни заглавия на сезона и крайните му приходи ще се равняват на около 615 хиляди лева.



Среднощно преследване (2015)Екшън-трилъра “Среднощно преследване” застава на десето място, като за близо три седмици в България е натрупал 131 405 лева. Филмът с Лиам Нийсън няма шанс да повтори представянето на “Твърде лично 3” (близо 400 хиляди лева за три седмици) и досегашното му представяне е по-близко до това на “Билет за отвъдното” (който за три седмици вкара в касите на кината 111 761 лева).

Общо по света “Среднощно преследване” е натрупал 43 908 134 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от малко над 100 милиона долара.


Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg