Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис 3D-анимацията “Тайните служби на Дядо Коледа” е лидера в българския бокс офис

3D-анимацията “Тайните служби на Дядо Коледа” е лидера в българския бокс офис
3D-анимацията “Тайните служби на Дядо Коледа” е лидера в българския бокс офис
Cinefish.bg

Бокс офис
3D-анимацията “Тайните служби на Дядо Коледа” е лидера в българския бокс офис

30.11.2011, 11:02  |   Видяна: 3068  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС

Американско-британската триизмерна анимация “Тайните служби на Дядо Коледа” успя да измести силно рекламирания “Здрач: Зазоряване - част 1”, и окупира първата позиция в българската бокс офис класация. За премиерния си уикенд по родните киноекрани, лентата на режисьорката Сара Смит е спечелила 97 247 лева, което е приличен старт за продукция, била тя и анимационна, която не разчиташе на предшестваща я мащабна рекламна кампания.

Тайните служби на дядо КоледаМоже да се каже, че предстоящите коледни празници са били една от основните причини поради които “Тайните служби на Дядо Коледа” привлече в кината над 9500 зрители. В много държави по света, включително и САЩ, лентата остана в сянката на “Здрач: Зазоряване - част 1” и комедийният “Мъпетите”, но както по принцип се случва, тукашната публика рядко се влияе от представянето на даден филм в чужбина, и 3D-продукцията със сигурност ще натрупа ако не впечатляващи, то прилични приходи в България. До момента, общите световни приходи на “Тайните служби на Дядо Коледа” се равняват на скромните 38,601,131 долара.

Войната на боговетеВойната на боговете” запазва заетата преди седем дни втора позиция в класацията, и за три седмици по българските кина е натрупал 599 986 лева. Само за една седмица, триизмерния екшън увеличи приходите си с повече от сто хиляди лева, което, имайки в предвид конкуренцията и изминалите седмици от премиерата, е едно забележително постижение. “Войната на боговете” доказа, че популярността на фантастичните екшъни с исторически елементи в България е все още много голяма, и лентата със сигурност ще заема едно от челните места в класацията за най-успешни оригинални филми на 2011-та година.

Напълно според очакванията, романтичната драма “Здрач: Зазоряване - част 1” пребори конкуренцията и застана на лидерската позиция в българския бокс офис.Лидерът от миналата седмица, “Здрач: Зазоряване - част 1”, застава на трето място, със спечелени за две седмици, 372 166 лева. Предвижданията бяха, че четвъртата част от популярната вампирска поредица без проблеми ще окупира първата позиция в продължение на поне две седмици, но “Тайните служби на Дядо Коледа” се оказа по-сериозен конкурент от очакваното. Въпреки, че много бързо изгуби лидерството си, “Здрач: Зазоряване - част 1” продължава да привлича зрители в кината, и до две седмици ще може да се похвали с приходи от над половин милион лева.

Операция - Шменти капелиЧетвърти е “Операция - Шменти капели”, който за осем седмици е спечелил 972 117 лева. Вече превърнал се в една от изненадите на сезона, филма с Влади Въргала и Христо Шопов е на път да надмине границата от един милион лева, което ще бъде повече от впечатляващо постижение, не само защото лентата е българска, но и защото не се разпространява в триизмерен формат (най-често, 3D филмите постигат толкова големи резултати). Може да се каже, че “Операция - Шменти капели” надмина всички очаквания по отношение на бокс офиса, и се превърна в поредния успешен пример за подновения интерес на публиката към българското кино.

Премиерният екшън-трилър с Ал Пачино и Кейти Холмс, “Корумпирани ченгета”, е на пето място в класацията. За първия си уикенд в България, филма на режисьора Дито Монтиел е натрупал 25 245 лева – скромен резултат, който обаче съвсем не е изненадващ, тъй като лентата тръгна по кината почти незабелязано и без да разчита на стабилна рекламна кампания. Въпреки звездния си актьорски състав, “Корумпирани ченгета” е нискобюджетен независим филм, и от самото начало очакванията по отношение на бокс офиса не бяха големи. Все пак, продукцията привлече близо 3000 българи в кината и успя да намери място в тазседмичния топ 10, което само по себе си е прилично постижение.

Дилъри на времеДилъри на време” заема шеста позиция, като за пет седмици е спечелил 501 321 лева. Трилърът с Джъстин Тимбърлейк и Аманда Сийфрийд определено надмина очакванията, и като цяло се представя доста по-добре в България отколкото в Щатите. Популярността на актьорите изпълняващи главните роли определено помогна на “Дилъри на време” в бокс офиса, и филма вече се нарежда сред изненадващите хитове на годината.


Кинти в небетоЕкшън-комедията “Кинти в небето” застава на седмо място в класацията. За близо един месец, режисирания от Брет Ратнър филм е натрупал 169 193 лева. На пръв поглед постигнатия резултат е приличен за комедиен филм, но имайки в предвид участието на достатъчно популярните в България Бен Стилър и Еди Мърфи, очакванията бяха по-добро представяне. По всичко изглежда, че “Кинти в небето” няма да бъде запомнен с впечатляващите си приходи, но все пак ще завърши българското си представяне с прилични приходи от над двеста хиляди лева. По света, екшън-комедията вече натрупа над сто милиона долара.

На осма позиция е романтичния “Полунощ в Париж”, който за три седмици е спечелил 81 729 лева. Постепенно, филма на Уди Алън увеличава приходите си, но въпреки това няма шанс да привлече по-голяма публика в кината. Все пак, за независима продукция, “Полунощ в Париж” се представя достойно, и в най-скоро време се очаква да достигне границата от сто хиляди лева. В Щатите, филма с Оуен Уилсън и Рейчъл Макадамс се превърна в най-успешната творба в кариерата на режисьора Уди Алън, а общите му световни приходи се равняват на напълно задоволителните 127,785,715 долара.

КецовеБългарският “Кецове” не отстъпва от заетото преди седем дни девето място, и за пет седмици по кината е натрупал 240 273 лева. Въпреки първоначалните опасения, филма не бе напълно засенчен от конкурентния български хит “Операция - Шменти капели”, и успя да натрупа една съвсем стабилна сума. “Кецове” едва ли ще достигне границата от половин милион лева, но постигнатите от лентата резултати съвсем не са за подценяване.


Кожата , в която живеяФилмът на Педро Алмодовар, “Кожата, в която живея”, е на десета позиция. За първия си уикенд, лентата с Антонио Бандерас е спечелила едва 7 241 лева, но благодарение на предпремиерните прожекции, сумата се увеличава на 23 896 лева. Като се има в предвид, че филма бе достатъчно рекламиран както по телевизията, така и в интернет, досегашните приходи са без съмнение разочароващи. Това обаче едва ли е изненада за някого, тъй като “Кожата, в която живея” е независим и насочен по-скоро към фестивална публика филм, който много трудно, дори и с помощта на прилична рекламна кампания, може да привлече вниманието на обикновения български зрител. Но както обикновено се случва, втората и третата седмици ще бъдат от най-голямо значение за цялостното представяне на лентата.

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg